Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek

Matrend - mai hírek és érdekességek

    szombat, augusztus 16
    • Kezdőlap
    • Adatkezelési tájékoztató
    • Jogi nyilatkozat
    • Kapcsolat
    • Impresszum

    Tragikus hirtelenséggel búcsúzik Harsányi Levente

    BY admin2025.08.12.2025.08.13.
    VisszaKövetkező oldal

    „Nem tudom, mi jöhet még…” – Felfoghatatlan! Tragikus hirtelenséggel meghalt Harsányi Levente testvére adta hírül a Borsonline. Augusztus végén vesznek végső búcsút Harsányi Levente testvérétől, aki tragikus hirtelenséggel hunyt el egy váratlan egészségügyi probléma következtében.
    EZZEL AZONBAN A TRAGÉDIÁK SORA SAJNOS NEM ÉRT VÉGET!

    Ez is érdekelhet:

    A Mazda 3 felszereltségi szintjei 2023-ban frissültek, átnevezésre kerültek, de továbbra is öt szint közül lehet választani, amelyek közül nem mindegyik rendelhető mindkét motorváltozattal. Az alapmodell, a Prime‑Line, jól felszerelt belépő, kizárólag a 120 LE-s 2,0 l SkyActiv‑G benzines motorral kapható. Ezt követi a kedvenc szintünk, a Centre‑Line, amely már elérhető mind a SkyActiv‑G‑vel, mind pedig a 183 LE-s 2,0 l SkyActiv‑X‑szel; ugyanez igaz a Homura, az Exclusive‑Line és a csúcs Takumi változatokra is. A SkyActiv‑G alapmotor városi használatra megfelelő, ám a SkyActiv‑X-et javasoljuk, mivel városon kívül sokkal jobb teljesítményt nyújt, és egyben a leghatékonyabb motor a kínálatban.

    A 2019‑ben bevezetett Mazda 3‑as motorpalettája azóta is változott: a kereslet visszaesése miatt kivonták a kínálatból az egyetlen dízelmotort (114 LE‑s 1,8 l SkyActiv‑D), és megszűnt a négykerék‑meghajtás lehetősége is. Ma két benzines motor áll rendelkezésre – mint említettük –, mindkettő hatfokozatú kézi váltóval alapfelszereltségként, automata váltóval opcionálisan kérhető. Minden példány elsőkerék‑meghajtású, és mindkét motor 24 V‑os mild‑hibrid technológiát alkalmaz a hatékonyság fokozására. Csakhogy a gyengébb SkyActiv‑G motor képes két henger leállítására, ha könnyed gázadás mellett haladunk, ezzel üzemanyagot takarít meg. A Mazda 3 élményét nem a nyers erő, hanem kiváló kezelhetőség határozza meg: stabil, magabiztosságot sugárzó, és bár a kormányzás általánosságban nem ad túl sok visszajelzést (mint sok más tömegmodell esetében), a Mazda 3 kormányműve jól beállított. Az elektromos szervokormány reakcióideje ideális, nem tér vissza túl gyorsan alapállásba (mint a Ford Focusban), ugyanakkor élesebb, mint például egy Skoda Octavia vagy VW Golf kormánya.

    A hatsebességes kézi váltó a kategória egyik legjobbja: rövid, erős, mechanikus érzésű kapcsolásokkal—őszintén élvezet használni. Az automata – amelynél Mazda továbbra is nyomatékkonvertert használ, nem gyorsabb duplakuplungos rendszert – nem reagál annyira fürgén, még a kormány mögötti váltófülekkel sem (utóbbi az Exclusive‑Line és afölötti szinteken elérhető).

    A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

    VisszaKövetkező oldal

    Previous Post

    Kötelező jelezni, ha idős ül a volánnál!

    Next Post

    Dopeman titokban összeházasodott! Ő a felesége!

    Leave a Comment

    Archívum

    • 2025. augusztus
    • 2025. július
    • 2025. június
    • 2025. május

    Kategóriák

    • Általános
    • Egyéb

    Related Posts

    Általános

    Jön a POKOLI MELEG!

    A

    Copyright © 2025 | WordPress Theme: Xews Lite Kezdőlap Adatkezelési tájékoztató Jogi nyilatkozat Kapcsolat Impresszum