Újabb tragédia a Zámbó családba!

Az utolsó lépcsőnél megbotlottam, gurultam le, de közben a mozgólépcső vitt felfelé. A mögöttem lévőkre estem rá. A haverom rohant volna, de senki nem tudott elkapni. Gurultam le, tele voltak után csíkokkal… után egy hétre borultam egy nagyot Budapest közepén. Akkor volt egy csukló- és egy könyöktörésem. Az be is tett nekem” – idézte fel a történteket Krisztián
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 2014 decemberében mutatta be a 208 GTi 30th Anniversary Edition különkiadást, amely erősebb motort, nagyobb fékeket és lejjebb ültetett futóművet kapott – természetesen mindez egy 3000 fontos felárral járva. Bár az Egyesült Királyságba mindössze 100 példány érkezett ebből a limitált szériából, a modell olyan pozitív fogadtatásban részesült, hogy a Peugeot bevezette a GTi by Peugeot Sport fantázianevű felszereltségi szintet az autó legutóbbi ráncfelvarrásakor. Ez az új változat magában foglalja mindazokat a műszaki fejlesztéseket, amelyek az 30th Anniversary Edition különlegessé tették, miközben a motor teljesítményét 205 lóerőre emelték, és ezt az erősebb motorváltozatot már az összes GTi modellre alkalmazzák.
Ahogy a Ford Fiesta esetében, úgy a Peugeot 208 GTi is kizárólag háromajtós változatban érhető el. A hagyományos 208-tól való megkülönböztetés érdekében a Peugeot egyedi, 3D-s kockás mintájú hűtőrácsot szerel a GTi-re, valamint masszívabb karosszériát és sportüléseket kap az autó. Három felszereltségi szint közül választhatunk, az alapmodellt egyszerűen csak 208 GTi néven találjuk. Ez a verzió meglepően jól felszerelt, többek között 17 colos könnyűfém keréktárcsákat, hátsó szárnyat, kanyart segítő ködlámpákat és krómozott, kettős kipufogóvégeket kínál külsőleg, míg belül digitális rádiót (DAB) és CD-lejátszót, valamint egy hétcolos érintőképernyős infotainment rendszert találunk.
A GTi Prestige szint további extrákat tartalmaz, például különleges fekete felniket, navigációs rendszert és panoráma tetőt, ezzel a változat a luxus csúcsát képviseli a kínálatban.
A GTi by Peugeot Sport a legdrágább változat, de itt már nem a luxus, hanem a vezetési élmény áll a középpontban. Ez a verzió 18 colos könnyűfém keréktárcsákat kap piros féknyergekkel az első kerekek mögött, a futómű 10 milliméterrel lejjebb került, a nyomtáv pedig 6 milliméterrel szélesebb lett, miközben a lengéscsillapítók és a rugók feszesebb beállítást kaptak a precízebb és sportosabb menettulajdonságok érdekében.
Leave a Comment