Skip to content
Matrend – mai hírek és érdekességek
Menu
  • Kezdőlap
  • Adatkezelési tájékoztató
  • Jogi nyilatkozat
  • Kapcsolat
  • Impresszum
Menu

Elhunyt a Dumaszínház sztárja!

Posted on 2025.12.25.

A hazai humor egyik legkiemelkedőbb, sokak által szeretett és tisztelt alakja, aki számos emlékezetes szerepével és páratlan előadói stílusával örökre beírta magát a magyar szórakoztatóipar történetébe, tragikusan fiatalon, mindössze 36 éves korában hunyt el, egy súlyos és rendkívül gyors lefolyású betegség következtében.
EBBEN HALT MEG A HUMORISTA! MUTATJUK A RÉSZLETEKET

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A hibridrendszer 120 lóerős teljesítményt ad le, amellyel a Jazz 0–62 mph (0–100 km/h) gyorsulása 9,4 másodperc, hasonló a Renault Clio E‑Tech idejéhez. Az Advance szintnél ez 9,6 másodperc, a Crosstar esetén pedig 9,7 másodperc, mindegyik változat végsebessége körülbelül 109 mph (175 km/h).

A hibrid rendszer egy 1,5 literes benzinmotor és két elektromotor együttműködésén alapul; az egyik motor közvetlen hajtást biztosít, a másik a benzinmotor energiáját alakítja át és tölti fel az apró, 0,7 kWh-s lítiumion akkumulátort.
A leghatékonyabb Jazz az Elegance felszereltség, amely WLTP kombinált ciklusban 62,8 mpg (4,5 l/100 km) értéket ér el. Az Advance és Advance Sport modellek 61,4 mpg, míg a nehezebb Crosstar Advance modell 58,9 mpg-re képes. Korábbi tesztjeinkben egy 106 lóerős Sport változat 58,5 mpg-t produkált, ami jelentősen jobb a Toyota Yaris Cross 48,7 mpg-s értékénél. Városi használatban a Jazz könnyedén átugorhatja a 60 mpg-t. A Crosstar tesztelt fogyasztása 55,4 mpg volt, miközben a Dacia Sandero Stepway csak 44,3 mpg-t ért el ugyanezen körülmények között.

A hibrid technológia alacsony CO₂-kibocsátást is eredményez: 102–108 g/km között mozog, ami költséghatékonyabb cégautóvá teszi, mint egy hagyományos benzinmotoros kisautó. A Toyota Yaris alacsonyabb, 92 g/km-es értékével több BiK adósávdal előrébb jár.
Auto Express
Bár a Jazz biztosítási költségei valamivel magasabbak lehetnek vetélytársaihoz képest, a Jazz a 21–22-es biztosítási csoportba sorolható (Advance Sport és Crosstar Advance 22-es). Összehasonlításképp, a megújított 143 lóerős Renault Clio E‑Tech 15‑ös csoportba tartozik, tehát olcsóbb a biztosítása.
Auto Express

Vélemény, hozzászólás? Válasz megszakítása

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Archívum

  • 2025. december
  • 2025. november
  • 2025. október
  • 2025. szeptember
  • 2025. augusztus
  • 2025. július
  • 2025. június
  • 2025. május

Kategóriák

  • Általános
  • Egyéb
©2025 Matrend – mai hírek és érdekességek | Design: Newspaperly WordPress Theme