Az elmúlt napokban valóságos kommentcunamit indított el egy ártatlannak tűnő közös megjelenés: a rajongók szerint Tóth Andi és Szikora Róbert között izzik a le/egő, és egyre többen vannak meggyőződve arról, hogy nagy sze/elem szövődik a színfalak mögött. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kevés olyan autó létezik, amely olyan hosszú életciklussal büszkélkedhet, mint a Jeep Renegade. Amikor a gyártás 2014-ben elindult, ez volt a márka legkisebb SUV-ja, mára azonban ezt a szerepet átvette a Jeep Avenger, így a Renegade egyfajta veteránnak számít a kínálatban. Több mint egy évtizeddel a bemutatása után még mindig gyártásban van, ami önmagában komoly teljesítmény az autóipar gyorsan változó világában. Azt azonban túlzás lenne állítani, hogy a Renegade minden téren kiemelkedően teljesített volna, hiszen a riválisai az évek során legtöbbször felülmúlták, legyen szó technológiáról, hatékonyságról vagy vezetési élményről.
Megjelenésekor a Renegade méretben valahol a kompakt és a kis SUV-k határán helyezkedett el, ám ahogy telt az idő, és egyre több új modell érkezett a piacra, az autó méretei inkább a kis SUV kategóriába sorolták át. Ennek ellenére a szögletes, magas építésű karosszéria ma is masszív benyomást kelt, és meglepően jó helykínálatot biztosít az utastérben. A Jeepre jellemző dizájnelemek, mint a „halo” formájú nappali menetfények, az X-alakú hátsó lámpák, valamint a márka ikonikus, hétosztású hűtőrácsa egyedi karaktert adnak az autónak, így a Renegade még mindig felismerhető és szerethető jelenség az utakon. Ezek a részletek hozzájárulnak ahhoz, hogy a modell ne vesszen el a tömegben, még akkor sem, ha a formavilága mára kissé megszokottnak számít.
