Menczer Tamás, a Fi/esz egyik legismertebb figurája, nemrégiben egy pécsi gyermekotthon előtt mutatta be, hogyan képzeli el a „politikai párbeszédet” – vállalhatatlan stílusban, ord/tozva, p/ov/katívan próbált tá/adni, de végül éppen az ellenkezőjét érte el annak, amit szeretett volna. A következmények? Nos, azok egészen elképesztőek! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Már alacsony sebességnél is azonnal érezhető az N változat határozottabb fellépése. A futómű jóval keményebb, mint a normál Ioniq 5 esetében, mégsem válik kényelmetlenné vagy rázóssá. Inkább egyfajta kontrollált feszességet mutat, ami arra utal, hogy a háttérben komoly mérnöki munka zajlott. Az úthibákat határozottan kezeli, de nem durván, és mindvégig azt az érzetet kelti, hogy az autó pontosan tudja, mit csinál. Elektromos autó lévén a mindennapi használat során továbbra is rendkívül könnyű vezetni: a gáz- és a fékpedál finoman, kiszámíthatóan adagolható, így városi tempónál sem válik fárasztóvá vagy idegessé a közlekedés.
Ez a kettősség adja az Ioniq 5 N igazi varázsát. Egyik pillanatban egy könnyen kezelhető, barátságos elektromos autó, amely alacsony sebességnél is teljesen természetesen viselkedik, a másikban pedig egy komolyan hangolt, precíz sportmodell, amely képes bevonni a vezetőt és valódi élményt nyújtani. Az N nem csupán egy erősebb Ioniq 5, hanem egy alapjaiban átdolgozott, karakteres modell, amely megmutatja, hogy az elektromos autók világában is van helye az élményorientált, vezetőközpontú megközelítésnek.
