Érkezik a Nyári rendkívüli nyugdíjemelés visszamenőleg!

Érdemes figyelni a kormány bejelentéseit, mert a következő hónapokban döntés születhet a nyári nyugdíjemelésről.
Aki úgy érzi, hogy nehézségei vannak, tájékozódjon az elérhető szociális támogatásokról.
Az idősek érdekvédelmi szervezetei egyre erősebben követelik a havi alapú korrekciós rendszer bevezetését – érdemes csatlakozni a nyugdíjasokat képviselő szervezetekhez, hogy nagyobb nyomást lehessen gyakorolni a döntéshozókra.
A következő hónapokban kiderül, hogy a kormány milyen döntést hoz a rendkívüli nyugdíjemelésről. Egy biztos: a szépkorúak helyzete kiemelt figyelmet kap 2025-ben, és a növekvő infláció miatt minden apró változtatás jelentős hatással lehet a mindennapjaikra.

VIA minden-egyben com

Ez is érdekelhet:

A Lexus jelenleg aligha lehetne boldogabb. Az Egyesült Királyságban elért eladási volumen rekordot döntött, és a Lexus LBX is több ezer érdeklődést kapott, amelyek közül a legtöbb vásárló már „megvásárolta” a modellt.
Egy kis probléma azonban van: a japán prémium márkának már volt egy hibrid kis SUV-ja, amely körülbelül 30 000 fonttól kezdődött. Könnyű megoldás: frissítették a hat éves UX-t, hogy több különbséget kínáljon, mint csupán a méret (4495 mm hosszú, míg az LBX 4190 mm), nevezetesen növelték a teljesítményt, vezethetőséget és a finomhangolást.
Egy gyors emlékeztető a UX-ről: 2018-ban bemutatták, és ez a Lexus válasza az olyan modellekre, mint az Audi Q3, a BMW X1 és a Volvo XC40, bár meglepően hatchback jellegű, ami egy crossoverhez képest alacsony üléspozícióval rendelkezik egy meglehetősen lapos karosszériában. Ennek a hátránya, hogy a UX nem rendelkezik egy hagyományos kis SUV-ra jellemző ingadozó magasságú súlyponttal, így mindig lenyűgöző mozgékonysággal és stabilitással vezethető.

A 2024-es frissítés nem igazán érinti a külső dizájn bonyolult vonalait, inkább a belső teret és a hibrid hajtásláncot érinti (nincs plug-in hibrid, a teljesen elektromos UX 300e pedig külön tesztelendő itt).
A névváltozás UX 250h-ról UX 300h-ra azt jelzi, hogy a modell átlépett a Lexus ötödik generációs hibrid technológiájába. Több fontos szempont is megváltozott, például a motorfinomhangolás és az erősebb teljesítmény. Az erőforrás kiváló, jónéhány terhelésnél, viszont nagyobb fordulatszámon már nem mutat fel kiemelkedő teljesítményt, ami hatással van az autó összképére és dinamikájára.
Részletes teszt során kiderült, hogy a Proceed vezetési élménye kevésbé finomított, mint más osztálybeli versenytársaké, így a váltóval és fékrendszerrel kapcsolatos hibák és a mérsékeltebb teljesítmény is rontja az autó összbenyomását.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük