Te emlékszel műveire? Ha igen akkor neked hogy tetszik? A színésznőt Romániában igazi közönségkedvencnek tartották!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Amit nem fogsz emlékezni, az a Daytona ’67 film, mert még nem készült el. Azért, mert amit a Ford nem nagyon szokott hangoztatni, az az, hogy Ferrari viszonozta a szívességet, amikor a két csapat legközelebb összecsapott egy 24 órás versenyen a következő évben, ugyanazon a versenypályán.
Két, 4,0 literes Ferrari P4-es (bár az egyik valójában technikailag egy P3, amit P4-es specifikációra módosítottak) állt szemben hat gyári Ford GT40 MkII-vel, amik 7,0 literes motorokkal voltak felszerelve, és szétverték őket.
A Ferrari folklórjában, ha nem is a köztudatban, az esemény olyan legendás volt, hogy a következő utcai autót soha nem nevezték el 365 GTB/4-nek, hanem egyszerűen Daytona néven.
A Ferrari soha nem nevezett egy autót sem Daytonának – legalábbis eddig, mert az autó, amit most nézel, a Daytona SP3. Ez a harmadik az Icona-sorozatú autók közül, a Ferrari 812 Superfast alapú, barchetta karosszériás Monza SP1 és Monza SP2 után, de az első, amit rendesen használhatsz, mivel olyan finomításokat tartalmaz, mint a szélvédő és a tető.
A nevéhez hasonlóan a stílusa is azt a nagy napot idézi fel, ami több mint 50 évvel ezelőtt történt. Azok a karcsú első sárvédők és hátsó ívek tisztán a P4-es vonásai, és minden tekintetben jobban is néznek ki miatta. Mindig is úgy gondoltam, hogy a P4 az összes autó közül a legszebb, amit valaha bárki bárhol a világon létrehozott.
Míg az SP1 és SP2 szinte már karikatúraszerűek voltak a formájuk végletességében és gyakorlatiasságuk hiányában, addig az SP3 nem más, mint egyszerűen nagyon szép, Ferrari legjobb dizájnmunkája, legalábbis a 2013-as LaFerrari óta, annak ellenére, hogy más erős jelöltek is akadnak.
Ez egy meglepően fontos pont. Bár a kocsik szépek, nem hiszem, hogy az emberek órákon át bámulnák a Portofino, Roma, F8 Tributo vagy 812 Superfast kinézetét.
De ha lenne egy SP3 Daytona-d, akkor valószínűleg soha nem látnál még egyet, és az ilyen lenyűgöző forma újdonsága soha nem kopna el. Tehát itt van egy Ferrari, amiből több örömöt lehet nyerni, még több méterről is.
Mielőtt azonban alaposabban megvizsgálnánk az autót, meg kell értenünk, mi is rejlik benne, ami nem más, mint egyfajta Ferrari legnagyobb slágerei a 21. századból egyetlen autóba sűrítve.
A legjobb chassis, a LaFerrari szénszálas monokokja, benne a legjobb motor, az 812 Competizione V12-ese, mindez egy elképesztő szépségű karosszériába bújtatva. Ha a megfelelő helyre érkezel vele, zűrzavart okozol.