Kiderült, hogy miben hibázott a kórház a féléves Zsombival!

Zsombor állapota romlott. Április 11-én hajnalban, a szülők rémálma valósággá vált. A kiérkező mentők órákig küzdöttek az életéért, de már nem tudták megmenteni. A halottvizsgálati papíron „heveny keringési és légzési elégtelenség” szerepel , bölcsőh>lál kizárva. A feltárás nyomán orvosi hibára gyanakodnak, a szülők pedig h>lált okozó gondatlanság miatt feljelentést tettek. A rendőrség hivatalosan is vizsgálja az esetet. A család válaszokat és igazságot szeretne – nem pénzt, hanem azt, hogy mások ne járjanak így.

VIA BLIKK

Ez is érdekelhet:

A Jaguar F-Pace egy merész lépés volt egy olyan márkától, amelynek történelmét a világ legjobban vezethető szedánjai és sportautói határozták meg.
Kevés nagyobb kockázat van egy ilyen hírnévvel rendelkező márka számára, mint egy magas, nehéz SUV bevezetése, és kétségtelen, hogy egy ilyen jármű gyártásba helyezésének kilátása több álmatlan éjszakát is okozott a Jaguar vezetőségének. Mindazonáltal a lépés szükséges volt, és eddig gyümölcsözőnek is bizonyult – ha nem teszik meg, ki tudja, hol tartana most a vállalat.
Az új, változó szelepvezérlésű aktív kipufogórendszer 6,6 kg-mal könnyebb, mint a normál F-Pace-é, és fokozott gázáramlást tesz lehetővé, ami hozzájárul az SVR teljesítményéhez. A hangzás kellően lenyűgöző.
Az F-Pace nemcsak hogy kivívta magának a helyét a méretéhez és típusához képest élvezetesebb és jobban vezethető SUV-k között, hanem a Jaguar legkeresettebb modelljévé is vált. A 2017/18-as pénzügyi évben az F-Pace a Jaguar globális eladásainak mintegy 42%-át tette ki. Még a kisebb E-Pace SUV 2017 végi bevezetése után is ez a modell adta a Jaguar eladásainak oroszlánrészét 2018/19 során.

Ezen a háttéren az F-Pace SVR érkezése logikus lépésnek tűnik. A Jaguar már bizonyította, hogy tud szórakoztató és karakteres hétköznapi SUV-t gyártani, amely ráadásul jól is fogy. Most pedig a Special Vehicle Operations részleg által fejlesztett változat azt próbálja bebizonyítani, hogy lehet-e a legszórakoztatóbb és legkarakteresebb teljesítményorientált SUV a piacon. Ugyanakkor a mindennapi használhatóság megtartása is kulcsfontosságú lesz – ezt az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio is nehezen tanulta meg, amikor korábban teszteltük.
Ha nem lett volna egy meg nem nevezett „alkatrészellátási probléma”, ezt a tesztet már jóval korábban olvashattad volna. Ennek ellenére, körülbelül egy évvel a tervezett indulása után, a morgó F-Pace SVR végre találkozott az Autocar mérőműszereivel. De vajon megérte várni rá?
Bár a sorozat csúcsán a szuperfeltöltős V8-as SVR áll, a legtöbb F-Pace modell szerényebb motorváltozatokkal készül. A kínálat gerincét különböző teljesítményszintű négyhengeres dízelek adják, de elérhető V6-os dízel és kétféle négyhengeres benzines is. A kiválasztott motortól függően hátsó- vagy összkerékhajtással rendelhető az autó. Mindegyikhez nyolcfokozatú automata váltó tartozik – kivéve az alapmodellt.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük