Jön az összevont sztrájk! VOLÁN, MÁV is leáll!

Demonstráció jön: Az EKSZ utolsó figyelmeztetést küldött: ha továbbra sem lesz változás, országos demonstrációt szerveznek a vasutasokkal és a volánosokkal közösen. A szakszervezet elnöke, Naszályi Gábor világossá tette: minden b*ntalmazott, megsebesült vagy meg*lt sofőr tragédiája a döntéshozók lelkiismeretét terheli majd.
AMINT BEJELENTIK A SZTRÁJK PONTOS DÁTUMÁT ÉS RÉSZLETEIT, FRISSÍTJÜK CIKKÜNKET!

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

A Hyundai jelentős összegeket költött és maximálisan kihasználta volt BMW M divíziós vezetőjének kapcsolatait, hogy alapos felújításon essen át az i30 futóműve, felfüggesztése, hajtáslánca és kormánya, így nem meglepő, hogy belső teret nem igazán formálták át a teljesítmény érdekében.
Az i30 N belső tere, akárcsak a szokásos Hyundai i30-é, túl sok monokróm műanyagot tartalmaz ahhoz, hogy különösebben vonzó vagy izgalmas legyen.
Nem tudok olyan versenypályát elképzelni a világon, ami elég sima lenne ahhoz, hogy értelmet nyerjen egy N-es vezetési mód. Még Silverstone-ban is túl sok lenne ez a lengéscsillapító beállítás Matt Saunders Útjáró tesztelési főszerkesztő
Az autó alapvető minősége elfogadható, de vannak olyan helyek, ahol a meglazult formák és fényes felületek javításra szorulnak. Különösen szembetűnő azonban, hogy szinte semmi nincs, ami fel tudná emelni a hangulatot a hétköznapi szint fölé.
Ez a probléma talán fokozódott a tesztautónk választható üléseivel. A Performance felszereltségű i30 N részeként elektromosan állítható, részben bőr borítású sportülésekkel érkezik, de ezek visszacserélhetők a kevésbé prémium i30 N kézi állíthatóságú szövet sportüléseire, ha egy kis súlyt szeretnél spórolni.

A tesztautónk szürke szövet ülései viszonylag egyszerűek voltak, és az általuk jelentett különbség éppen több mint 12 kg.
Az autó vezetési pozíciója és ergonómiai elrendezése megfelelő, de nem tökéletes. Az ember egy kicsit magasabban ül, mint egy hatchbackben megszokott, kissé behajlított lábakkal, és van elég hely az irányító szerveknél, de az ülés oldaltámasza nem éppen kiemelkedően kényelmes.
Sajnálatos módon túl nagy a távolság a fékpedál és a gázpedál között, hogy könnyedén áthidalható legyen a heel-and-toe váltás során, ha inkább magad intéznéd, mint hogy a szabványos fordulatszám-illesztési funkciót használd.
A világos kék árnyalatú világítás, amelyet a kisebb kapcsolók világításához használnak, nem igazán illik egy teljesítményorientált autóhoz, és különösen az oversized kapcsolókat világítja meg a kormánykerék küllőin.
Az autó öt vezetési módot kínál – Normál, Sport, Eco, Custom és N – de ha a Custom vagy az N módot szeretnéd elérni, akkor a jobb oldali kapcsolót kell használnod. Kicsit zavaró, hogy miért nem elég egyetlen vezetési mód gomb mind az öt módhoz.
Az i30 N-ben alapként kapott 8,0 hüvelykes érintőképernyős infotainment rendszer egy szabadon álló, tablet-szerű képernyőt kínál, amely jó kijelző felbontással és tisztasággal rendelkezik, valamint rengeteg funkcióval.
Egyes rendszerekkel ellentétben itt vannak gyorsgombok a képernyő két oldalán, amelyek megkönnyítik a menük közötti navigálást anélkül, hogy át kellene ugrani a főképernyőre, és bár gyakran lassan reagál az inputokra, maga a tény – plusz a bal karod kényelmes elhelyezése a rendszer környezetén, miközben a hüvelykujjaddal működteted – elég könnyűvé teszi a használatot.
A rendszer hangalapú vezérlése meglehetősen jól működik bizonyos funkciókhoz.
Támogatja a DAB rádiót és az okostelefon tükrözést mind Apple, mind Android készülékekhez, és vezeték nélküli töltőpadot is biztosít Qi-kompatibilis telefonok számára. A Hyundai konkurensei nem igazán olyan nagylelkűek az alapfelszereltség terén.
A gyári navigációs rendszer világos és könnyen követhető, bár egy kicsit hiányzik belőle a térkép részletessége és az érdekes pontok.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük