Az eset végül a rendőrségen ért véget: mindhárom résztvevőt előállították. A kihallgatás után Kaszás Géza ellen szabálysértési eljárás indult – információink szerint a rendőrök a KRESZ megsértése miatt indították el az ügyet.
A Blikknek nyilatkozó jogi szakértő szerint pénzbírságot kaphat a színész, de nem kizárt, hogy súlyosabb következmények is várhatók, ha újabb részletek derülnek ki. Az ügy jelenleg is forr, a közvélemény pedig választ követel: Miért gurult el ennyire a gyógyszer Kaszás Gézánál?
VIA nlc
Ez is érdekelhet:
Az új Honda Civic Type R bevezetése olyan hosszúra nyúlt, hogy ahhoz képest még egy amerikai elnökválasztási kampány is rövidnek tűnhet.
Az utolsó szívó motoros változat öt évvel ezelőtt került ki a gyártásból, méghozzá nem is akárhogyan: a Type R Mugen formájában búcsúzott, amely 237 lóerőt tudott és döbbenetes, 39 000 fontos árat ért el. Méltóan forró és emlékezetes búcsú volt ez az egyik legkedveltebb elsőkerék-meghajtású sportautótól. De a történet itt nem ért véget.
A turbófeltöltésre való átállás alapvető változást jelentett a Honda mérnöki filozófiájában.
Röviddel az új generációs Honda Civic ferdehátú modell 2011-es bemutatását követően a Honda már megkezdte a tervezést egy új, turbófeltöltéses Type R verzióval, amely megfelel a szigorúbb európai kibocsátási normáknak, amelyek elődjének végét is okozták. 2013-ra a cég már álcázott prototípusokat mutatott be teaser videókban, nem sokkal később pedig egymást követték a koncepciómodellek.
A Genfi Autószalonon végre láthattuk a kész modellt. És most végre itt van – annyit mutogatták, annyit vártunk rá, olyan régóta beszélnek róla, hogy már szinte csak akkor hiszed el, hogy valóban létezik, ha megérintheted.
Ez a hosszú felvezetés jól mutatja, milyen nagy váltást jelent ez az autó a Honda számára, és milyen komoly ambíciók rejtőznek a domború sárvédőívek mögött. A forró ferdehátú (hot hatch) szegmens rengeteget változott a nagy népszerűségnek örvendő, Swindonban gyártott EP3 Type R óta – azóta, hogy az Egyesült Királyságban is kiemelkedő sikereket ért el.
A 200 lóerő ma már messze nem elég egy teljes értékű hot hatchhez. A Honda pedig, amely mindig is a gyorsan pörgő szívómotorok híve volt, többé nem engedhette meg magának, hogy továbbra is közömbös maradjon a turbófeltöltés iránt. Az áttérés a turbóra tehát nemcsak technikai változás, hanem egyfajta filozófiai fordulat is a márkánál – méghozzá egy olyan autón, amelyet sokan a világ leggyorsabb elsőkerék-meghajtású ferdehátújának tartanak, és amely a Nürburgring körrekordján keresztül maga mögé utasította minden riválisát.
Kissé szomorú tehát, hogy ennek a generációnak a Civic Type R-je csak rövid ideig élvezhette az élvonalbeli státuszt – különösen, hogy a tizedik generációs Civic már egy még forróbb, sokkal agresszívebb Type R-t is magával hozott 2017-ben.