Persze mindig lesznek dolgok, amelyek összekötnek minket! Nyilatkozta Klára! A rajongók szerint Magyar Péter áthat a szakítás mögött! Feltételezésük szerint Klára és Péter összejöttek! Neked mi a véleményed? Magyar Péter és Klára sem erősítettem meg a feltételezést!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Santa Fe Hybrid műszaki adatlapja egyes szempontból úgy tűnik, mintha valamilyen véletlenszerű számgenerátor állította volna össze. A 212 lóerős rendszer teljesítmény meglepően bőségesnek hangzik egy olyan SUV-tól, amelynek nincsenek sportos ambíciói. Ezt egy mindössze 1,6 literes hengerűrtartalmú motor állítja elő, amit egy 58 lóerős elektromos motor segít. Eközben mindez a teljesítmény mindössze egy nyugodt 0-100 km/h (0-62 mph) gyorsulást eredményez, ami 9,8 másodpercet vesz igénybe.
A 1900 kg-os saját tömeg (2007 kg a tesztelt változat esetében) kétségtelenül tompítja a Santa Fe teljesítményét, de a MIRA tesztpályán az autó valójában gyorsabb volt, mint amit állítottak, és nem is kis mértékben. A valóságban a 0-100 km/h gyorsulás mindössze 8,4 másodpercet vett igénybe.
Bár az időmérő nem csal, a Santa Fe mindennapi használat során mégsem tűnik olyan gyorsnak. Hasonlót tapasztaltunk más Hyundai és Kia hibridekkel is, valamint olyan hibridekkel, amelyeknél az elektromos teljesítmény korlátozott.
A Hyundai rendszerint megpróbál elektromos motorral elindulni, de mivel annak teljesítménye szerény, hamarosan a benzinmotor kénytelen beavatkozni. És egyébként is, mivel az akkumulátor kapacitása mindössze 1,49 kWh, az elektromos üzemmód úgysem tartana sokáig.
Amikor a benzines négyhengeres motor belép, azt egy elég zajos mechanikai zúgás kíséri – a közepes fordulatszámon elérhető könnyed nyomaték, amit egy ilyen autótól elvárnánk, egyszerűen nem áll rendelkezésre. A helyzetet súlyosbítja a hatfokozatú váltó széles fokozatai, ami azt jelenti, hogy ha csak mérsékelt gyorsulást kérünk, a motor elég magas fordulatszámra pörög, mielőtt áttérne a következő fokozatra.