A jelenet több mint harminc másodpercen át maradt képernyőn, bármiféle vágás vagy moderálás nélkül. Végül a riportalanyt hirtelen elvágták a mondat közepén, és a közvetítés visszakapcsolt a stúdióba.
Egyelőre nem világos, hogy mindez egy véletlen malőr vagy valamilyen tudatos akció eredménye volt.
A felvétel mindenesetre elérhetővé vált, és a közösségi médiában gyorsan elterjedt – sokan ezt tartják a nap legemlékezetesebb pillanatának.
VIA Telex
Ez is érdekelhet:
A Citroën C5 X vonzó, 30 000 font alatti belépő ára azt sugallhatja, hogy komoly kompromisszumokkal kell szembenéznünk a belső térben, de valójában szó sincs ilyesmiről.
A C5 X nem érezhető luxusautónak, de szinte minden masszívan meg van építve, és a tervezők eredetiséget mutattak az anyagválasztásukkal, amelyek jól néznek ki és kellemesek tapintásra. Az általános fényes fekete műanyag nem teljesen hiányzik, és különösen azokon a területeken észrevehető, ahol valószínűleg gyakran érintkezünk vele (és ujjlenyomatokat hagyunk rajta).
Bár nem valódi fa, bőr vagy krómozott fém, az árért mindez nagyon kellemesnek tűnik és érezhető. A Chevron varrás is szép részlet.
A székek tipikus Citroën stílusúak, a jellegzetes varrásmintával, a melléktámaszok hiányával és a puha párnázásba süllyedés módjával. A középső és felső szintű felszereltségek bőr kárpitozással rendelkeznek, a legmagasabb szint pedig Advanced Comfort üléseket kínál.
Ha pedig egy kis luxust szeretnél, a Citroën C5 X Hypnos különkiadás, amely 2023 végén került bejelentésre, egy teljesen felszerelt listát kínál néhány különleges külső és belső stílusjeggyel, valamint egyedi trim anyagokkal. Az ülések különleges Alcantara felületekkel és dupla Chevron varrással rendelkeznek, az középkonzolon bronzcsíkos díszítést találunk, a felső műszerfal és az ajtópanelek pedig világosabb, kontrasztos fóliát kaptak. A különkiadás saját festésű fényezést, festett 19 colos könnyűfém felniket és panoráma üvegtetőt kínál alapfelszereltségként.
A C5 X belső elrendezése jól átgondolt. Van egy 12,0 colos központi érintőképernyő és egy 7,0 colos digitális műszeregység, de a Citroën megtartotta a fizikai vezérlőket a klímához, a hangerőhöz és a vezetési módhoz, és nincsenek érintésérzékeny vezérlőfelületek. Nagy tárolórekeszek vannak a középső kartámasz alatt és a váltó előtt, valamint egy extra fiók, amely ideális a telefonod számára.
A C5 X méretét tekintve két szegmens között helyezkedik el, és ez leginkább a hátsó üléseknél érződik, amelyek tágasabbak, mint a legtöbb autó ebben az árkategóriában. A hátsó anyagok megegyeznek az elülsőkkel, és a hátsó utasok központi szellőzőnyílást és két USB-C portot kaptak.
A csomagtartó azonban kisebb, mint a Skoda Octavia-é, és a praktikumot kissé hátráltatja a lejtős tetővonal. A pluszoldal, hogy a csomagtartó hasznos négyzet alakú, a hátsó ülések lapra hajthatók a csomagtérben található karokkal, a hátsó lökhárító karcálló fekete műanyagból készült, és nincs túl nagy perem, amit meg kell ugrani.