A fizikai fájdalom mellett van valami, amit még nehezebben visel: a szerettei hiányát. A baleset után családja visszatért Balira, az iskolakezdés miatt – ő pedig Budapesten maradt. Karácsony óta csak videóhívások kötik össze férjével és gyermekeivel. „Nézem őket a képernyőn keresztül, és közben úgy érzem, mintha még mindig a földön feküdnék azon az éjjelen. A testem itthon van, de a lelkem velük.” – mondja megrendülten. Ez a fajta elszakítottság olyan kín, amire nem létezik fájdalomcsillapító. Az egykori modell élete gyökeresen megváltozott – és most először tárja fel a nyilvánosság előtt érzéseit.
VIA Bors/Blikkruzs
Ez is érdekelhet:
Mazda törekvése, hogy egyértelműen japán prémium élményt kínáljon a CX-60-ban, jól látszik, különösen a Takumi kivitelben. A világos juharfa, finom szövetek, bőr és az aprólékos varrások mind olyan minőséget sugároznak, amely különbözik a tipikus európai ajánlatoktól, és egy meleg, hívogató atmoszférát teremt. Még az alap Exclusive-Line szint is megőrzi a kifinomultságot, a bőrfedél és szövet kombinációval – bár nem olyan luxus, mint a Takumi, mégis megállja a helyét egy BMW X3-hoz képest.
Azonban, míg az utastér a kiváló anyagminőség szempontjából kiemelkedik, gyakorlati szempontból vannak korlátok. Például a csomagtér 477 literes, ami lényegesen kevesebb, mint a konkurens BMW X3 (550 liter) és Audi Q5 (550 liter) modelleké, és jóval elmarad a Mercedes GLC (620 liter) kapacitásától. Az alján ugyan bőséges hely van, de ezt egy esetlen, nagy foam darab tölti ki, ami csökkenti az összesített hasznosíthatóságot. Bár valószínűleg zajcsökkentő funkciója van, úgy tűnik, hogy nem ezt a helyet használták ki a legjobban.
Az utastér elrendezése meglehetősen minimalista, ami egyesek számára frissítő lehet, de nem feltétlenül a legpraktikusabb. A középső konzol bár szélesnek és tágasnak tűnik, valójában elég sekély, és mindössze két pohártartót, valamint egy szerény tárolóhelyet kínál a karfánál. A vezeték nélküli töltő tálca is csalódás, mivel sekély, és a tesztelés során időnként hibásan működött. Mégis, a fizikai gombok kulcsfontosságú funkciókhoz való hozzáadása a használhatóság szempontjából előnyös, és kézzelfogható, egyszerű kezelést biztosít.
A hátsó utasoknak biztosított hely a CX-60-ban az Alfa Romeo Stelvio és Audi Q5 modellekkel összevetve hasonló, de szűkebb, mint a BMW X3-ban. Bár nem kifejezetten szűkös, néhány versenytárs több lábtérrel kínálja a hátsó üléseket, különösen azok, amelyek keresztirányú motorral rendelkeznek az alacsonyabb kategóriában.
Ami a Mazda filozófiáját illeti, az infotainment rendszer tekintetében kitart a saját elképzelése mellett. Bár nem érintőképernyő elsődleges kialakítású (az érintőképernyő csak álló helyzetben működik, és csak az Apple CarPlay és Android Auto támogatott), még mindig hatékony. A forgó vezérlő egy egyedi választás, és bár kezdetben furcsa lehet a telefon tükrözése, idővel megszokható. Maga a rendszer gyorsan reagál, intuitív grafikákkal, tiszta navigációval, és hasznos gyorsbillentyűkkel.
A sztereó rendszer, amely az Exclusive-Line alapfelszereltségében található, korrekt hangzást biztosít és lehetőséget ad a hangzás testreszabására. A Bose alternatíva, bár nem elérhető az Exclusive-Line-ban, nem jelent hatalmas előrelépést az alap rendszerhez képest, így az alapváltozat mindennapi használatra bőven elegendő.
A CX-60 kiemelkedik az utastéri anyagminőséggel, de a praktikus szempontok, mint a csomagtér, tárolóhelyek és a hátsó lábtér, javításra szorulnának. Mazda világos vízióval rendelkezik az egyszerűség és prémium érzés terén, de ez néha a teljes praktikum rovására megy.