Döbbenetes pofon! Ő hibás a Sallai Nóra balesetben!

Április elején a rendőrség gyanúsítottként hallgatta ki a vétkes sofőrt. Bár panaszt tett a gyanúsítás ellen, az ügyészség határozottan elutasította azt. A férfi most bíróság elé áll, ahol tettei következményeivel szembesülhet. Sallai Nóra számára talán ez az első lépés az igazság és a lezárás felé – ha a gyász valaha is feldolgozható egy ilyen veszteség után.

VIA blikk

Ez is érdekelhet:

A Forester 2,0 literes bokszermotorja, hibrid hajtáslánca, lépcsőzött CVT váltója és állandó mechanikus összkerékhajtása ismerős lehet a Subaru-tulajdonosok számára – ez a rendszer közvetlenül az előző generációból származik, bár a gyártó 24 apró finomítást említ a motoron.
A jogszabályi előírásoknak megfelelő módosítások miatt a teljesítmény az előző modell 148 lóerejéről 134 lóerőre csökkent, így a 0–100 km/h-s gyorsulás 12,2 másodperc lett. Ez a mindennapi forgalomban nem tűnik lassúnak, de előzések során hiányozhat belőle a határozottság. Ugyanakkor a motor 182 Nm-es nyomatékához 64 Nm-t ad hozzá az elektromos egység, ami megfelelő vontatási képességet biztosít: a maximális fékezett vontatható tömeg 1870 kg.
A Lineartronic CVT váltó hét „fokozatot” szimulál, hogy ismerősebbé tegye a vezetési élményt azok számára, akik a hagyományos automatákhoz szoktak. A kormánykeréken található Sport mód élesebbé teszi a reakciókat, a váltófülek pedig főként motorfékezéshez hasznosak lejtmenetben. Az állandó, 50:50 arányú első-hátsó nyomatékelosztású összkerékhajtás a Subaru egyik alapértéke, amit különösen nagyra értékelnek a vidéken élő Forester-tulajdonosok.

A hajtáslánc viszonylag finom működésű, csendes, és amennyire egy bokszermotor lehet, sima járású – a régi sportos Subaru-modellekre jellemző, jellegzetes „bugyborékoló” hangot azonban már nem hallani. A britországi bemutatón Worcestershire-ben lehetőség volt az előző generáció kipróbálására is, ami elsőre feleslegesnek tűnhetett, de remek alkalmat adott arra, hogy összehasonlítsuk az új ülések, a hangszigetelés és főként az új, kettős fogasléces elektromos szervókormány hatását. Ez utóbbi különösen sokat javult: megszűnt a korábbi könnyedség és pontatlanság, és helyette sokkal direktebb, visszajelzésekben gazdagabb lett – ezzel a Forester ebben a kategóriában már a legjobbak között van vezethetőség terén. Ez a modell legnagyobb dinamikai előrelépése.
Ezen túlmenően a Forester azt hozza, amit elvárunk tőle: kényelmes, jól csillapított futóművet, amely könnyedén megbirkózik az úthibákkal, mégis stabil marad. A rugózás alapvetően puha, de az autó nem billeg túlzottan.
A lágy hangolás következményeként nagy tempójú kanyarokban valamivel nagyobb a karosszéria dőlése, mint a német riválisok esetében. Az extra hangszigetelés és a megnövelt karosszériamerevség jelentősen csökkentette az úthangokat, így az autó nyugodt, kényelmes utazási élményt kínál – különösen országúton, az áttételezésnek köszönhetően.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük