Rubint Réka és Schobert Norbi drámája!

Neked mi a véleményed? Szándékosan fejezték ki ezzel hogy ők esetlen nem h/vők?

Forrás: MSN / FB / IG / EZT

Ez is érdekelhet:

Még a single-motoros EX30 is meglehetősen kifinomult és érett, mégis fürge és határozott vezetési élményt nyújt. Induláskor nem hirtelen, hanem simán és stabilan gyorsul, miközben gyorsan növekvő erejét is érezni lehet. A tesztnapon, ami hideg, de száraz volt, mindössze 5,7 másodperc alatt érte el a 60 mph-t (96 km/h), és 5,1 másodpercre volt szüksége a 30-70 mph (48-113 km/h) gyorsuláshoz (összehasonlításképp: a Kia Niro EV-nek ehhez 6,9 és 5,6 másodpercre volt szüksége).

Azonban mielőtt igazán élvezhetnénk ezt a sima, csendes és kellően reagáló teljesítményt, előbb meg kell tanulnunk kezelni az autó hajlamát, hogy elvonja a figyelmet és zavaró legyen. A vezetőfigyelő rendszer, amely az instrumentumokat és az infotainment képernyőt központilag irányítja, itt a fő bűnös.

A szabványos regeneratív fékezés beállítása nagyon enyhe, de nem kapcsolható ki teljesen, és az EX30 ugyanazzal a problémával küzd, mint a Smart alapú társa, nevezetesen a késlekedéssel a válaszreakciókban. Ez a jelenség akkor is érezhető, amikor próbálunk egyenletes 30 mph-s (48 km/h) sebességet tartani, ami enyhe ingadozást okozhat az autó mozgásában.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük