Megszólalt a válásról Bódi Margó – Hát ezért!?

„De valahányszor eljutottam a határig, mindig történt valami. Egy mosoly, egy emlék, egy régi nóta… és újra visszafordultam.” – zárta vallomását Margó. Bár sokan már kész tényként kezelték, hogy válásról van szó, az igazság egészen más: soha nem szakadtak el egymástól. „Nekem ez a sorsom. Ez az ember az én utam. És döntöttem: vele megyek tovább, amíg csak lehet.” A kapcsolatuk nem tökéletes, de igaz – és talán pont ettől olyan erős.

VIA contextus

Ez is érdekelhet:

Kívülről drámaian másként fest az S-Cross, mint az előző generáció, de belül – némi modern infotainment rendszer és egy kis gumírozott műszerfalbetét kivételével – gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, mint 2013-ban.
Akkoriban úgy jellemeztük: „olcsó és vidám, de praktikus és hiteles is”. Ennek körülbelül 75%-a ma is igaz. Továbbra is olcsó hatást kelt – méghozzá nagyon is –, és még mindig praktikus és funkcionális, viszont a jelenlegi kínálathoz mérten már egyáltalán nem vidám, inkább olyan, mint egy temetés. Néhány évvel ezelőtt ez még elfogadható volt a prémiumgyártókon kívül, de ma már a piac olcsóbb szegmensében is – például a Dacia esetében – megmutatták, hogy lehet örömet okozni modern dizájnnal és egy-egy érdekes anyaggal vagy színnel, anélkül, hogy ez a használhatóság vagy az ár rovására menne.
Az S-Cross beltere nagyon sivárnak hat, de legalább az ergonómia rendben van. Az ülések elfogadhatóak. Magasan ül az ember, a vezetési pozíció határozott, és a kormányoszlop és az ülés bőséges állíthatósága miatt a legtöbb ember számára kényelmes lesz. Deréktámasz nincs, de ez a legtöbb tesztelőnek hosszabb utakon sem okozott gondot.

A hátsó üléssorban a felnőttek számára is megfelelő a lábtér – az S-Cross itt még a Qashqainál is tágasabb –, de a fejteret jelentősen csökkenti a panorámatető, ami az Ultra felszereltség része. A háttámla dőlésszöge állítható, de a különbség annyira minimális, hogy a fotókon is alig észrevehető.
A hátsó utastér szintén nagyon puritán. Nincsenek légbefúvók vagy USB-portok, ami komoly hiányosság egy családi autónál. A csomagtartó is csak „megfelelő”, de semmi több. Kisebb, mint a Qashqai-é, és a mozgatható padlón és egy 12V-os csatlakozón kívül nincs benne semmi extra, például akasztók vagy elválasztók.
A sávtartó asszisztens vidéki utakon, ahol halványak a felfestések, nem mindig működik megbízhatóan, de legalább nem avatkozik be feleslegesen. Autópályán viszont ügyesen tartja középen az autót. Az adaptív tempomat is elfogadhatóan működik. És ha valaki nem kedveli ezeket a rendszereket, könnyen kikapcsolhatók a kormányon vagy annak jobb oldalán található fizikai gombokkal.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük