A sztrók következményeit csak lassan sikerült stabilizálni. A légimentők és az Országos Mentőszolgálat közreműködésével vérhígítót adtak neki, hogy elkerüljék a súlyosabb komplikációkat. Schobert szerint azóta nem csak a beszéde lett kevésbé bőbeszédű, de a jobb keze sem működik teljesen, ahogyan azelőtt.
A DÖBBENETES VIDEÓT ITT TALÁLOD!
VIA IG
Ez is érdekelhet:
A méretének előnye a versenytársaival szemben az, hogy rengeteg belső teret kínál, és mivel ez az a típusú autó, amit elsősorban a mérete miatt vásárolsz, kezdjük itt.
A hátsó utasok számára a BE11 kiemelkedő. Limuzinszerű tágasságot kínál, amely a legtöbb kulcsfontosságú riválisából hiányzik, elegendő lábtérrel minden méretű ember számára, és éppen elég fejtérrel azoknak, akik 6 lábnál (180 cm) magasabbak.
Az elülső üléseken is ugyanez a helyzet: az alapfelszereltség részeként kínált panoráma napfénytető világossá és tágasabbá teszi a kabint, a nagyméretű lábtér pedig lehetővé teszi, hogy a lábaid kényelmesen kinyújtózhassanak.
A 467 literes csomagtartó az osztály átlagos kapacitásának számít; az Enyaq 585 literrel, az Ariya pedig 466 literrel rendelkezik.
Bár sok tárolórekesz és kis fiók található benne, az összeszerelés és a befejezés elfogadható, a puha tapintású anyagok pedig a vezető és a hátsó ajtókárpitjait, valamint a műszerfalat borítják.
A Skywell azt hirdeti, hogy autóik „ipari örökséggel” rendelkeznek, és ennek megfelelő minőséggel bírnak, de nem kell túl sokáig keresni ahhoz, hogy a frivol részletek is feltűnjenek. Az ajtókilincsek és a trim darabok rózsaszínű befejezése olcsónak tűnik, a fa furnérok olyan műanyagnak érződnek, amilyenek valójában, és az új tesztautónkon néhány műanyag felület már karcos volt.
Ez pedig elvezet minket egy másik kevésbé sikeres jellemzőhöz: az infotainment rendszerhez. Az egy nagy 12,8 hüvelykes érintőképernyőről fut, amely alapfelszereltségként jár a 12,3 hüvelykes digitális műszeregységgel. Az új márkák sajátos furcsasága már akkor megnyilvánul, amikor bekapcsolod az autót, amikor egy kínai nyelvű üzenet fogad, mellékelve egy másikkal, ami így szól: „Jó napot kívánok, Kedves Felhasználó”.
Ha egy kicsit mélyebbre ásol, több rossz központozást, borzalmas grafikákat és rendezetlen menüstruktúrákat találsz. Az érintőképernyő felbontása egyébként elég jó, de a gombok és menük megjelenítése nem az.
A funkcionalitása sem tökéletes. Három próbálkozás és két telefon kellett ahhoz, hogy csatlakoztassuk az Apple CarPlay-hez, és hihetetlenül lassú volt a rendszer válasza, miután csatlakoztattuk a telefont.
A Skywell úgy döntött, hogy elhagyja a fizikai hangerő gombot, és azt az érintőképernyőbe ágyazza. Az egyetlen probléma ezzel, hogy amikor Apple CarPlay-t használunk, a hangerő szabályozó öt kattintásnyira van. És mivel a CarPlay eltávolítja az állandó légkondicionáló vezérlősort, azok három kattintásnyira kerülnek.
Valószínűleg a legtöbb időt a telefon tükrözésével kell majd töltened, mivel az alap navigációs rendszer (TurboDog 9 néven) nincs felszerelve a korai modellekre. Későbbi modelleken elérhető lesz, de a rendszer nem retrofittelhető, annak ellenére, hogy az alkalmazás megjelenik a képernyőn.
Mivel az első BE11-esek 2024 július előtt kapták meg az európai típusengedélyüket, nem kellett megfelelniük a GSR2 előírásoknak, így nem rendelkeznek ADAS-szal. Ez azt jelenti, hogy ha valaha tesztelnék a biztonságot az Euro NCAP-nál, akkor várhatóan nem érik el az 5 csillagos értékelést. A Skywell azt mondja, hogy „vizsgálja” az ADAS jövőbeli bevezetését.