Nyugdíjemelés júniustól! Csak ez a papír kell hozzá!

Hogyan lehet igényelni? A kérelmet a „Kérelem-adatlap nyugellátás méltányossági alapon történő emeléséhez” nyomtatványon lehet benyújtani.Az engedélyezett kivételes nyugellátás-emelés „beépül” a nyugellátás összegébe, a nyugellátások évenkénti rendszeres emelése során a nyugellátással esik egy tekintet alá.

VIA Blikk

Ez is érdekelhet:

A Land Rover 2004-ben 17,6 centiméterrel meghosszabbította a Discovery karosszériáját, és ez a változtatás alapjaiban alakította át az autót: egy szűkös ötülésesből két szükségüléssel egy páratlanul tágas és kényelmes hétülésessé vált.
A 2009-es modellfrissítés ugyan jelentős mértékben javított az utastér minőségérzetén, a Land Rover azonban továbbra is szándékosan ötvözte a puha tapintású anyagokat kemény, strapabíró műanyagokkal. Ez a kombináció rendkívül jól működött, és praktikus, használatra szánt jelleget adott a Discoverynek.
Ennek ellenére nem volt hibátlan. A középkonzol és a fedélzeti számítógép kissé elavultnak és túlbonyolítottnak hatott, és sajnálatos módon a sebességmérő leolvashatósága is hagyott kívánnivalót maga után.
Viszont a frissítéssel együtt érkezett egy magasabb színvonalú érintőképernyős multimédiás rendszer is, amely észrevehetően jobb volt, mint a Discovery 3-ban alkalmazott korábbi megoldás – mind használhatóság, mind grafikai megjelenítés terén.

Ha azonban a Discovery által kínált tér, minőség, kényelem és a gyermekeket lekötő apróságok sem bizonyultak elegendőnek, akkor valószínűleg semmi más sem. A második sor három különálló ülése kiváló tartást nyújtott, a felhajtható harmadik sori ülések pedig egyszerűen kezelhetők voltak, remek kialakítással, és akár felnőttek számára is elegendő hellyel szolgáltak.
A Discovery 2,5 tonnás tömege miatt elsőre kissé ijesztőnek tűnhetett vezetni, ám a masszív karosszéria, az egyedi hárompontos biztonsági övek, a két első légzsák, a teljes hosszúságú oldallégzsákok, valamint az opcionálisan rendelhető harmadik sori légzsákok révén a biztonság példás volt.
Ahogy a Discovery közeledett a gyártás végéhez, kínálata két felszereltségi szintre – Graphite és Landmark – szűkült. Már az alapnak számító Graphite modell is xenon fényszórókat, parkolóradart, tetősíneket, elektromosan behajtható tükröket, 19 colos könnyűfém felniket, tempomatot, tolatókamerát, kulcs nélküli nyitást, Meridian hifit, bőrüléseket és fűthető első üléseket kínált.
A csúcsmodell Landmark mindehhez hozzátett 20 colos kerekeket, minden ülésfűtést, elektromos napfénytetőt, fűthető kormánykereket, hátsó üléshez tartozó tévéképernyőket, valamint egy továbbfejlesztett Meridian hangrendszert is.
Akik a Discoveryt inkább munkagépként kívánták használni, azok számára a Land Rover kínált egy Commercial változatot is, amely több műanyag burkolatot és könnyen tisztítható anyagokat kapott a beltérben, hogy ellenálljon a keményebb használatnak is.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük