Óriási jégeső csapott le Magyarországra

Rengeteg helyről érkeztek jégesőről szóló észleléseket, a legtöbb helyen apróbb szemű jég potyog, de előfordulnak cseresznye nagyságú jégszemek is, vasárnap délután az erős, olykor viharos széllökések mellett ezek jelentik a legnagyobb veszélyt – írja az Időkép.

Forrás: MSN / FB / BPW / IDOKEP

Ez is érdekelhet:

Az Alfa Romeo Junior kétségtelenül a kedvencünk a Stellantis CMP platformjára épülő kis SUV-k között. Megvan benne az a jól ismert olasz stílus, miközben a sportos kinézetű kabin megfelelő technológiával és érdekes dizájnelemekkel rendelkezik, és praktikus is, bár igazán csak csomagtér szempontjából.

Az elektromos verziók valóban élvezetet nyújtanak vezetés közben is, a kormányzás, úttartás és játékos karakter révén, amelyek vonzóak lehetnek az Alfa rajongók számára, még akkor is, ha a hajtáslánc nem teljesen illeszkedik az márkára. A Junior Ibrida hibrid változatát ugyanakkor viszonylag versenyképes áron kínálják, de vezetési élmény szempontjából kevésbé figyelemre méltó. Ez más autóknál ebben a szegmensben még rendben lenne, de nem egy Alfa Romeo emblémával.

A legtöbb kis-SUV vásárló olyan modellt keres, amely jól vezethető a városban, kényelmes az autópályán, és könnyen kezelhető a mindennapokban. De természetesen ez egy Alfa Romeo, és míg ez nem biztos, hogy sokak számára sokat jelent, bizonyos vásárlók magas elvárásokat támasztanak az autóval szűk kanyargós utakon vagy hegyi szerpentineken. A Junior Ibrida ugyanazt a 48 voltos mild-hibrid rendszert használja, amit különböző Jeep, Peugeot és Vauxhall modellekben is megtalálhatunk. Az 1,2 literes háromhengeres PureTech benzinmotor egy 28 lóerős elektromos motorral működik, ami a jármű hatfokozatú, duál-kuplungos automata váltójába van integrálva. Az e-motor egy kis teljesítménynövelést biztosít, és lehetővé teszi a tisztán elektromos vezetést alacsony sebességeknél, például amikor a városban közlekedsz.

Az Ibrida összesített teljesítménye 134 lóerő és 230 Nm nyomaték, ami elegendő ahhoz, hogy 8,9 másodperc alatt gyorsuljon 0-100 km/h-ra, bár a valóságban sokkal lassabbnak tűnik. Ha padlógázt adsz, késlekedés van a gázpedál reakciójában, miközben a hibrid rendszer „összeáll.” Amint ez megtörténik, egy jó kis gyorsulást kapsz az e-motornak köszönhetően, és alacsony fordulatszámon az engine egy mély, meglehetősen kellemes hangot ad ki. Azonban ez hamar elhalványul, és egy unalmas, monoton zúgás váltja fel, ahogy nő a fordulatszám.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük