Horváth Éva még nem árulta el mi történt, nem akar a/god/lmat kelteni de egy biztos súlyos az ügy!
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Ez egy olyan autó, amelynek ereje már nem egészen úgy épül fel, mint elődeié. Azok élénk menetteljesítménye, fürge kezelhetősége és szerény, közvetlen karaktere helyett itt most a praktikum, a kiegyensúlyozottság és az ezekből fakadó nagyobb magabiztosság áll a középpontban. Hogy milyen felszereltséget érdemes választani?
Az alapfelszereltségű Advance változatok kényelmes rugózása és jól összeállított extralistája miatt könnyen ajánlható. Ha pedig ezt a 1,2 literes, négyhengeres motorral párosítjuk, amely ügyesen ötvözi a teljesítményt és a takarékosságot, akkor igazi nyertes választás lehet.
Az i10 mára olyan autóvá vált, amelyhez talán egy kicsit nehezebb szívvel kötődni, ugyanakkor sokkal könnyebb objektíven elismerni, és bátran ajánlani – még a vetélytársaihoz képest is. Egy nagyon „felnőtt” kisautóról van szó, sok nagyautós jellemzővel, amely elkerüli a Fiat 500 „bádog doboz” hangulatát, az MG 3 kissé kiforratlan karakterét és a Toyota Aygo X csigalassúságát. Ráadásul mindezt meglepően kedvező áron kínálják.
Közelítsd meg a GV70-est szemből, és nem nehéz észrevenni a változásokat: hatalmas, gyémántmintás hűtőmaszk (ami – ahogy az elektromos autóknál megszokott – valójában egy sík panel), karcsúbb LED-es fényszórók és átdolgozott lökhárítók adják meg az autó tekintélyt parancsoló, kissé Bentley-utánzatos megjelenését. Egy ügyes újdonság az orrban elrejtett töltőcsatlakozó, amely egy motorosan nyíló ajtó mögé került – az ajtóba pedig fűtőszálat építettek, hogy jeges időben se fagyjon be.
A Genesis terméktervezői átszabták a modellválasztékot, így most három jól elkülöníthető felszereltségi szint érhető el: Pure (amelyet itt teszteltek), Dynamic és Luxury. Mindhárom változat gazdagon felszerelt, és ugyanarra a műszaki alapra épül – azaz mindegyikben kétmotoros hajtáslánc dolgozik, amely a Boost mód bekapcsolásával akár 483 lóerőt is lead (az alapértelmezett teljesítmény is tisztességes, 429 lóerő).