Parajdi sóbánya miatt van minden

A miniszter közlése szerint jelenleg is zajlik a források felkutatása a Kis-Küküllő vizének sótalanítására, hogy a vészhelyzeti állapot alá vont területeken – mintegy 40 ezer ember számára – ismét elérhetővé váljon az ivóvíz.

Forrás: MSN / FB / PRRO

Ez is érdekelhet:

Menet közben a DB12 V8-asa igazán semmiben sem szenved hiányt – sem nyers teljesítményben, sem középtartománybeli reakciókban, sem hangélményben. A kiemelkedő teljesítmény mellett a rövidebb végáttétel is hozzájárul ahhoz, hogy az autó jóval élénkebbnek és gyorsabbnak érződik, mint elődje valaha is volt – miközben még mindig lélekkel teli és kifinomultabb, mint egy nyers, pörgős Ferrari V8-as.

Aston Martin központja, Gaydon, nagyon ügyesen teremtett ebben az autóban több energiát, gyorsaságot és dinamizmust anélkül, hogy túlzottan feszesnek vagy kevésbé alkalmasnak éreznénk hosszú távú utazásokra. A váltó GT módban finoman kapcsol, Sport és Sport+ állásban pedig gyorsabban, hosszabb ideig tartva az alsóbb fokozatokat – de mindezt úgy, hogy nem dolgozza túl a hátsó aktív differenciálművet, és nem teszi túlságosan idegessé az autó viselkedését. Még csúszós körülmények között is kiváló marad az autó stabilitása és nyugalma.

Az alapfelszereltséghez vas féktárcsák tartoznak, de rendelhető hozzá karbon-kerámia rendszer is – tesztautónk, a Coupé, ilyeneket kapott. Ezek a fékek igénylik, hogy komolyabban rálépjünk a pedálra kanyar előtt és megálláskor is, de cserébe erőteljes fékhatást biztosítanak, és nagyobb sebességnél is jól adagolhatók.

És amikor padlóig nyomod a gázt, az autó szó szerint hátralök. Újra kell kalibrálnod az érzékeidet, annyira más a DB12 dinamizmusa a DB11-hez képest – mindenhol gyorsabb és hatékonyabb. Az agyadnak idő kell, hogy felfogja: egy teljesen új szintre léptél.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük