Megjött a Sóbánya végítélete!

Újabb 45 házat ürítettek ki vasárnap este. A helyszínen ideiglenes gátakat is építettek homokzsákokból, hogy megakadályozzák az esetleges áradást. A föld alatt már több mint 20 ezer köbméter víz gyűlt össze, és ha a bánya egyetlen nagy omlással beszakad.

Forrás: MSN / FB / EZT

Ez is érdekelhet:

A kormányon lévő érintésérzékeny, háttérvilágításos gombokat viszont nappali fényben nehéz látni, ha be van kapcsolva a világítás – például ködben vagy esőben ez zavaró lehet.

A műszerfal tetején egy nagy, 12,3 hüvelykes érintőképernyő van, ami a vezető kijelzőjével egybe van építve. Bár a szoftver még nem volt végleges a teszt során, valószínű, hogy a rendszer megjelenése és kezelése még frissítések után is kissé elavultnak fog hatni. A grafika nem túl éles, sok beállítást csak többszöri érintéssel lehet elérni, és a menük, ikonok túl kicsik, nehezen kezelhetők.

A konkurens márkák rendszerei – mint a Kia, Hyundai, Renault vagy akár a Volkswagen – jobban használhatók. Szerencsére az CarPlay és Auto alapfelszereltség, így a beépített rendszer használata nem mindig szükséges.

A hátsó ülések kényelmesek, két magasabb ember is elfér, de a fejtér szűkösebb, és a lábtér elég kicsi az első ülések alatt.

A csomagtartó hivatalosan csak 292 literes, ami kicsi egy családi autóhoz képest – inkább városi kisautós méret. A valóságban azonban nem tűnt ilyen rossznak, talán a gyártó nem számolta bele az alsó rekeszt. A bevásárlás simán befér. Van egy kis első csomagtartó is (frunk), de olyan sekély, hogy valószínűleg a töltőkábelt inkább hátulra kell pakolni.

Viszont nagy pozitívum: van benne teljes értékű pótkerék! Ilyet elektromos autóban ritkán látni. A brit piacon lehet, hogy csak egy kisebb méretű kerül majd bele, de ez is jobb, mint a semmi.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük