Három sérült zúzódások, sebek miatt szorul segítségre, őket is baleseti osztályra vitték – mondta a mentőszolgálat szóvivője. Hétfő délelőtt a Jókai utca 1. szám alatti épület beépítés alatt álló tetőterének egy része az utcára omlott – olvasható a közleményben. Az eset 3 éve történt! De ismét figye/mezt/tnek hogy mennyire fontos a biztonságos közlekedés akár gyalog is!
Forrás: MSN / FB / MHZA
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 408 egy reménykeltő autó. Tulajdonképpen egy nagy ferdehátú (hatchback), de alacsony, hosszúkás formája ellenére mégis megvan benne az a SUV-hatás, amit az emberek manapság annyira keresnek. A legközelebbi rokona, a Citroën C5 X, inkább a kényelemre épít, kevésbé „kalandos” stílusú, de szintén ezt az átmeneti formát képviseli. Mindkettő azt mutatja, hogy még nem veszett el teljesen az a csata, amit az autógyártók vívnak a sokszínűbb, ötletesebb formák megmaradásáért az unalmas SUV-dömping közepette.
A 408 emellett jó előjel a Peugeot jövője szempontjából is. Eleinte kicsit tartottam attól, hogy a márka elindult egy „feljebb pozicionált” irányba (vagyis a prémiumszegmens felé), de az autó megjelenése, vezethetősége és beltere is meglepően jól passzolt ehhez az új irányhoz – még akkor is, ha a 37 ezer fontos ár (kb. 16 millió forint) nehezen emészthető. A gyártónak (a Peugeot főhadiszállása Sochaux-ban van) már csak a digitális rendszereket kéne rendbe tennie, mert ezek még nem működnek tökéletesen.
Ennek ellenére a belső tér kifejezetten igényes – mondhatjuk úgy, hogy a „felső-középkategória” legjobbjai között van. Az ülések kényelmesek, elektromosan állíthatók, bőrhatású bevonatúak. Bár a Peugeot jellegzetes műszerfala, az úgynevezett i-Cockpit, még mindig szokatlan – főleg a kicsi, furcsa formájú kormány miatt –, idővel megszokható. Nálam például az segített, hogy digitális kijelzőn olyan nézetet választottam, ahol a sebességmérő a bal felső sarokba került, így látható maradt a kormány felett. Nem tökéletes megoldás, de működik.
Menet közben a 408 pozitív meglepetést okozott. Már alapból is sokat vártam tőle az ára miatt, de a vezetési élmény tényleg kellemes volt. Az rugózása sima és kényelmes, legyen szó akár autópályás 110-120 km/h-s utazásról, akár rossz minőségű városi utakon való haladásról. Ebben sokat segítenek a vastagabb oldalfalú gumik, amik jobban elnyelik az úthibákat.