Miatta válik Stohl András! Mindenki ismeri!

Stohl András eddigi élete során több meghatározó nő mellett is megfordult. Öt gyermek édesapja, két házasság és számos ismert kapcsolat köthető a nevéhez. Egyik leghosszabb és legviharosabb viszonya Molnár Tündéhez fűzte, akivel még egy valóságshow forgatásán ismerkedett meg 2003-ban. Ez a kapcsolat hat évig tartott, majd Tünde új életet kezdett Spanyolországban. Bár most egy újabb kapcsolat zárult le hivatalosan, sokan úgy vélik, Stohl már egy új kezdet küszöbén áll – talán nem is egyedül.

VIA Rdit

Ez is érdekelhet:

Az ilyen számadatok önmagukban nem jelentenek fenyegetést a nyomatékosabb alternatívák számára, azonban a gyakorlatban a SkyActiv G többet nyújt, mint amit az adatok sugallnak. Csoporttesztünk során – amelyben erősebb, turbós modellek, például a Volkswagen Golf 1.5 TSI 130 és a Ford Focus 1.0 EcoBoost 125 szerepeltek – a Mazda a hivatalos értékeknél gyorsabban teljesítette a 0–60 mérföld/órás sprintet. Ebben szerepet játszott a Mazda enyhe hibrid rendszere, amely segíti a gyors elindulást.
Ugyanakkor a rugalmassági tesztek – különösen az előzésekhez fontos, középtartománybeli gyorsítás – rávilágítottak a visszafogott nyomaték hátrányaira. Lassabb járművek előzése országúton így nehézkes lehet. A motor viszont kifinomult működést kínál: még magasabb fordulaton is csendes, és hatodik fokozatban, autópálya-tempónál különösen jól párosul az alacsony szélzajjal.

A SkyActiv-X benzinmotor viszont sokkal jobb választás. Ez 183 lóerőt és 240 Nm nyomatékot kínál, így a 0–100 km/órás sprintet 8,1 másodperc alatt (automata esetén 8,5 mp) teljesíti, végsebessége pedig 215 km/h.
Indításkor a motor hangja hasonlít a benzinesekéhez, de középtartományban már inkább dízeles tónust vesz fel. A 6.500-as fordulatszámig pörgetve ismét visszatér a klasszikus benzines hangzás. Bár nem olyan kifinomult, mint a SkyActiv G, hétköznapi közlekedésben sokkal élvezetesebb, és végre van annyi erőtartalék, amellyel ki lehet aknázni az autó kiváló futóművében rejlő lehetőségeket – így a SkyActiv-X a választék legjobbja. A Mazda 3 valós körülmények között is jó fogyasztást kínál, és biztosítási díja is ésszerű, bár maradványértéke nem kiemelkedő.
A SkyActiv G motorral szerelt, kézi váltós Mazda 3-mal végzett tesztünk során 6,8 l/100 km-es (41,4 mpg) fogyasztást mértünk 747 km-es távon, ami közel áll a gyártó által korábban megadott 5,2–5,3 l/100 km-es értékhez. Azóta a mild-hibrid technológia és a hengerlekapcsolás révén a hivatalos WLTP-fogyasztás 4,4 l/100 km-re (53,3 mpg) javult.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük