Lapátra tették Nagy Ervint!

Bár éveken át dolgozott az RTL-nél, és A Király című sorozatával komoly sikert aratott – még díjat is nyertek –, a csatorna egy szót sem szólt, még csak gratulációra sem méltatták. Szerinte lehet, hogy egyszerűen lejárt az ideje a csatornánál, vagy túl kényelmetlenné vált, túl markáns lett a véleménye. „Ők elfelejtettek engem” – mondta keserűen. A háttérben szerinte politikai megfontolások és piaci félelmek állhatnak. Azt is hozzátette, hogy a csatorna nem is gratulált neki a sikerei után.

VIA blikk

Ez is érdekelhet:

A benzines változatok fenntartása meglehetősen költséges lehet az üzemanyag-fogyasztásuk miatt. Hivatalos tesztek szerint a P250-es benzinmotoros modell a legjobb esetben is csak 30,7 mérföldet tesz meg gallononként (kb. 7,7 l/100 km), miközben 208 g/km CO₂-kibocsátást produkál – mindezt annak ellenére, hogy mild-hibrid technológiával van felszerelve.
Természetesen a plug-in hibrid P300e messze a leghatékonyabb modell a Discovery Sport kínálatában. A Land Rover szerint a csúcsmodell elméletileg akár 180,6 mpg (1,6 l/100 km) fogyasztást is elérhet, miközben CO₂-kibocsátása mindössze 35 g/km. Ez utóbbi adat különösen vonzóvá teszi a vállalati autóként használóknak, hiszen rendkívül kedvező Benefit-in-Kind (BiK) adózást eredményez.

Elektromos hatótáv, akkumulátor és töltés szempontjából a Discovery Sport P300e akár 37 mérföldet (kb. 60 km) is képes megtenni tisztán elektromos hajtással, de ehhez rendszeresen tölteni kell az akkumulátort, hogy valóban elérhető legyen ez a hatótáv és az optimális fogyasztás. A 15 kWh kapacitású akkumulátor teljes feltöltése egy otthoni fali töltővel valamivel több mint két órát vesz igénybe, míg egy hagyományos hárompólusú háztartási konnektorból majdnem hét órába telik – ez utóbbit nem ajánlott rendszeresen használni.
A Discovery Sport PHEV egyik különlegessége, hogy – sok más plug-in hibriddel ellentétben – támogatja a DC gyorstöltést is, így nyilvános gyorstöltőről akár fél óra alatt 80%-os töltöttségi szint érhető el.
A biztosítási kategóriák 39 és 41 között mozognak a motor és felszereltség függvényében, így a Discovery Sport ezen a téren nagyjából megegyezik főbb riválisaival. A jó alkatrész-ellátottság és a kiváló biztonsági felszereltség – beleértve a fejlett motorblokkoló rendszert – segítenek kordában tartani a biztosítási költségeket.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük