Bár a leendő „Nagy Ő” kilétét egyelőre még nem fedték fel, az már biztos, hogy a csatorna hamarosan bemutatja őt, és indul a jelentkezés is azok számára, akik a szívét szeretnék elnyerni.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Fontos azonban megjegyezni, hogy a négykerék-meghajtású változat a bevezetéskor nem lesz elérhető az Egyesült Királyságban, és valószínűsíthető, hogy a kisebb akkumulátoros verzió sem fog túlzottan jól szerepelni az eladási statisztikákban – feltehetően a kisebb hatótáv és a korlátozottabb teljesítmény miatt.
Az utastérben az Urban Cruiser belső világa ismerős lehet azoknak, akik már látták az eVitarát, mivel a két modell szinte teljesen megegyezik ebben is. Mindössze néhány apró részlet különbözteti meg őket egymástól. A színvilág kizárólag szürke és fekete tónusokat tartalmaz – a Suzuki barnás műszerfala, amely egyesek számára túl játékosnak vagy „izgalmasnak” tűnt, nem került át a Toyotához. Viszont ami valóban előrelépésnek számít: a Suzuki modelljében gyakran előforduló fényes fekete felületeket a Toyota egy sokkal praktikusabb szaténszürkére cserélte. Ez kevésbé hajlamos a karcolódásra és nem gyűjti úgy az ujjlenyomatokat sem, miközben nem kelt olcsóbb hatást.
Az utastér egyéb részei azonban kevésbé tűnnek gondosan kidolgozottnak. A hátsó üléssor például ugyan csúsztatható, ami elméletben lehetővé teszi, hogy a hátsó lábtér vagy a csomagtartó mérete prioritást élvezzen – de egyszerre a kettő nem. Ez egy kompromisszum, amely sok városi SUV esetében ismerős lehet, és itt sem sikerült teljesen kiküszöbölni.
Az infotainment rendszer – amely egyedi a Toyota Urban Cruiser EV és a Suzuki eVitara számára – különösen gyenge pontja a belső térnek. A kezelőfelülete lassú, a válaszidő szinte fájdalmasan hosszú, különösen akkor válik ez kellemetlenné, amikor a vezetéstámogató rendszereket (ADAS) próbáljuk kikapcsolni – és higgye el, erre hamar sor fog kerülni, de erről majd később.