Az időjárás bármelyik pillanatban változhat! A ló további kezelésekre szorul! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / MHA
Ez is érdekelhet:
A gyorstöltés terén az EV3 hasonlóan középszerű: a hivatalos csúcsteljesítmény 129 kW, ami átlag alatti, de a töltési tesztünkön egészen 70%-os töltöttségig képes volt 120 kW körüli teljesítményt tartani. Ez alapján az úgynevezett „súlyozott átlagteljesítmény” vetekszik a Renault Scenic 150 kW-os csúcsával, sőt még jobb is lehet, mint a Peugeot e-3008 160 kW-os csúcsa. Az akkumulátor előkondicionálható, akár úgy, hogy beállítjuk a navigációt egy gyorstöltőhöz, akár kézzel. Mindkét módszer jól működik, bár a manuális opciót nehéz megtalálni a bonyolult menürendszerben.
A kisebb akkumulátorral szerelt EV3 csúcstöltési teljesítménye alacsonyabb, 101 kW, de mivel az akkumulátor is kisebb, a 10–80%-os töltés mindössze 31 percet vesz igénybe, szemben a Long-Range verzió 29 percével.
Ahogy az lenni szokott a Kiánál, az EV3-ra is hét év vagy 100 000 mérföld garancia vonatkozik, az akkumulátorra pedig nyolc év vagy 100 000 mérföld, amely idő alatt legalább 70%-os kapacitásmegőrzést garantálnak.
Az Alpine A290 egy vadonatúj kis elektromos autó, amely a Renault új elektromos platformjára, az úgynevezett AMPR-re épül. Ez az alap jelenleg két autóban jelenik meg először: az új Renault 5-ben és ebben az Alpine modellben. Méretét tekintve az A290 egy klasszikus kompakt autó, mindössze 3,99 méter hosszú és 1,52 méter magas, de a szélessége feltűnően nagy, 1,82 méter – ami sportosabb, stabilabb megjelenést kölcsönöz neki. A tengelytávja 2,53 méter, és az első-hátsó túlnyúlások is rövidek, ami jót tesz a fordulékonyságnak és a vezethetőségnek.