Akkora balhé volt, hogy megszakították az élő Híradót!

Rendőrség lépett, üzengetés ment – A rendőrök a helyszínen léptek közbe, és helyreállították a rendet, de a feszült hangulat megmaradt. A HVIM vezetői azt hangoztatták: „Békésen akarjuk megállítani az LMBTQ-propagandát.” Közben a Pr/de szervezői és több politikus is kiakadt a balhén, és üzengetés indult a közösségi médiában. Az élő híradó megszakítása miatt pedig napokig erről beszél majd az ország!

VIA YT

Ez is érdekelhet:

Közben a Soul EV Explore-nak kell elcsábítania a vásárlókat az élesebb vonalú testvéreitől, mint a Kia Niro EV és a Hyundai Kona Electric, valamint más elektromos crossoverektől, például a Peugeot e-2008-tól, a Vauxhall Mokka Electric-től és a Smart #1-től, illetve a jóval nagyobb, elegánsabb családi SUV-k alapváltozataitól, mint a Nissan Ariya, a Skoda Enyaq iV és a Volkswagen ID.4.
Az elektromos motor, a hajtás és a teljesítmény tekintetében egyes villanyautók 30 mérföld/óra felett veszítenek lendületükből, de a Soul esetében ez egyáltalán nem így van. Gyorsnak és dinamikusnak érzed még autópálya sebességnél is, ami megkönnyíti a forgalomba való becsatlakozást.
A regeneratív fékezés végzi a Soul megállítását, és a kormány mögötti váltófülekkel szabályozhatod a lassulás mértékét. Gyakorlással megszokhatod, hogy fékpedál nélkül vezess.

Négy vezetési mód közül választhatsz: Normál, Sport, Eco és Eco+. Az utóbbi a Soul-t a maximális hatékonyság üzemmódba helyezi, ami azt jelenti, hogy a teljesítményt visszaveszi és a légkondicionálót kikapcsolja. Ez egy kicsit kínzó élmény, de jól jöhet, ha már csak pár mérfölded van hátra.
A Soul igazán kellemes autó vezetni. A kormány könnyű, de nem túlságosan. A karosszéria dőlése mérsékelt, de kontrollált. A rugózás nem túl kemény, ami egy nehezebb elektromos autónál nem mindig magától értetődő. Észrevettünk egy kis szélzajt nagy sebességnél, és gyorsításkor hallani a villanymotor zúgását, de egyébként a Soul elég nyugodt, kényelmes autó.
A 0-62 mérföld/óra gyorsulás és a végsebesség tekintetében a Soul egyetlen elektromos motorral hajtja az első kerekeket, bár a teljesítmény a választott modelltől függ. Az Urban verzió 134 lóerőt és 395 Nm nyomatékot ad le, míg az Explore erősebb, 201 lóerővel, de ugyanolyan nyomatékkal rendelkezik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük