A Beatrice frontembere korábban meglehetősen kri/ikusan nyilatkozott Magyar Péterről, mondván, hogy „nem helyes viss/asz*arni abba a bizonyos fészekbe”, azonban most úgy tűnik, hogy némiképp megváltoztatta álláspontját.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Az első 80 kilométert kizárólag elektromos módban tettük meg, ami után a plug-in hibrid rendszer automatikusan átváltott a benzinmotoros üzemre. Az egész utazás alatt, amely során főként 130 km/h-s francia autópályákon közlekedtünk, de elég sok városi forgalomba is keveredtünk, például Párizsban, a fogyasztásunk valamivel több mint 9 liter/100 km lett – ami figyelembe véve a közel 550 lóerős teljesítményt és a közel három tonnás tömeget, egyáltalán nem rossz eredmény. Számomra azonban az a legérdekesebb kérdés, hogy vajon hosszabb utak során tényleg megéri-e az elektromos hatótávon belül maradni, hogy elkerüljem a nyilvános töltők használatát, vagy inkább csak vállalom, hogy időnként beindul a benzinmotor, és elfogadom a kicsit magasabb fogyasztást és a költségeket.
A 3.0 literes turbós benzinmotor valóban erős: 542 lóerőt tud, ami elég ahhoz, hogy ezt a luxus SUV-t 5 másodpercen belül gyorsítsa 0-ról 100 km/h-ra. Az autó felszereltségét a Land Rover állította össze, én ugyanis nehezen indokoltam volna magamnak a közel 8 millió forintnyi extrát. A leglátványosabb ezek közül a Velocity Blue fantázianevű fényes kék fényezés, amely önmagában majdnem 4 millió forintba kerül. A Land Rover természetesen kínál megfizethetőbb alternatívákat is, például többféle metálfényezést kb. 400 ezer forintért, vagy az alapszínként elérhető Fuji White-ot, ami felár nélküli. Emellett kilencféle matt fényezés is választható, de ezek ára közel 5 millió forint darabonként – tényleg a prémium kategória csúcsán járunk.
Az első benyomások alapján a Range Rover Sport igazi hosszútávú utazóautónak tűnik. Már néhány út után hozzászoktam a kezdetben kissé frusztráló Pivi Pro infotainment rendszerhez is, amelyet egy 13,1 colos középső érintőképernyőn keresztül lehet kezelni. Az egyik kormánykerék gombbal három különböző vezetési asszisztens üzemmód között lehet váltani, míg a mellette lévő kedvenc-gombot úgy állítottam be, hogy azonnal bekapcsolja az ülésfűtést az utazás elején – ez egy praktikus és kényelmes megoldás, különösen hideg időben.