A szél is északnyugatira fordul és megerősödik. Az Időkép figy/lme/tet, hogy az UV-sugárzás a hét elején e/trém lehet, a hét második felében pedig hőségriasztás is indokolt lehet.
Forrás: MSN / FB / EZT / IDK
Ez is érdekelhet:
A Bayon jelenlegi modellje egy 1,0 literes, háromhengeres benzines motorral van felszerelve, amely 99 lóerős teljesítményt nyújt. Korábban ehhez a motorhoz járt egy enyhe hibrid rendszer is, ami segített a gyorsításban és a fogyasztás csökkentésében, de ezt a frissített modellből már kivették. Ennek következtében valamivel romlott a fogyasztás és a kibocsátás is. Az új értékek szerint az autó – akár kézi, akár automata váltós – hivatalosan 51,4 mpg fogyasztást produkál, a szén-dioxid-kibocsátás pedig 125 g/km a kézi, és 124 g/km az automata változat esetében.
Ez visszalépés a korábbi 53,3 mpg és 119 g/km-es értékekhez képest. Mi egy vegyes használat – autópálya, országút és kisebb utak – során 43,5 mpg-s átlagfogyasztást mértünk egy kézi váltós példánnyal. Ez nem számít rossznak, de ha azt nézzük, hogy hasonló árért elérhető a hibrid hajtáslánccal szerelt Dacia Duster is, amely 50 mpg feletti fogyasztást tud, akkor már nem olyan meggyőző.
Az értéktartás tekintetében a Bayon korrektül teljesít. Szakértői adatok szerint három év vagy 36 ezer mérföld után az autó eredeti értékének körülbelül 45 százalékát őrzi meg. Ez nem rossz, de például a Ford Puma jobban szerepel, az 49 és 55 százalék közötti értéken tartható ugyanennyi idő alatt. A legjobban azonban a Dacia Duster teljesít, amely 58 és 66 százalék közötti értéktartással számolható, tehát hosszabb távon is jobb befektetés lehet azoknak, akik figyelnek az értékállóságra.