Csonka András végre elárulta, hogy ki az Ő párja!

Ma már 60 éves, és nincs gyermeke. Az egyedüllétet pedig nem kényszerként, hanem választott életstílusként éli meg. Ő maga vallotta be, hogy bár voltak kapcsolatai, sosem jutott el odáig, hogy bárkivel összeköltözzön – mindig ragaszkodott a saját életteréhez. „Nem így terveztem, de így alakult: lassan harminc éve egyedül élek. Ennyi idő után már képtelen lennék feladni ezt, megfulladnék. Szabadságra van szükségem, amit én irányítok. Szeretem, hogy a saját életem forgatókönyvét én írom, és nem kell senkihez alkalmazkodnom” – vallotta meg nyíltan, egyúttal kimondva, hogy számára ez nem hiány, hanem tudatos döntés.

VIA blikkruzs

Ez is érdekelhet:

A plug-in hibrid elektromos motorja városi használatban a legjobb, gyors és csendes gyorsulást biztosít. Azonban amikor a négyhengeres benzinmotorra kell hagyatkozni, néhány hiányosságot mutat. A plug-in rendszer plusz súlya miatt a motornak keményebben kell dolgoznia, mint egyébként, amikor nem kap elektromos támogatást, ráadásul nem a legfinomabb egység. Így ha padlóig nyomod a gázt, és mindkét erőforrást maximális teljesítményre kérsz, a motor zúgása kissé ellentétben áll az autó sportos luxusával. A csúcsteljesítményt a 567 lóerős, kompresszoros V8-as motor adja a 575 SVR modellben, amely mindössze 4,5 másodperc alatt gyorsul 0-ról 60 mérföld/órára, és háttérben egy csodálatos V8-as morgással kíséri az élményt. Ez egy igazán izgalmas teljesítményautó.

Minden Range Rover Sport modell kiváló nyolcfokozatú automata váltóval van felszerelve, amely a ZF-től származik, és simán, intuitívan és diszkréten kapcsol, eltérően a Range Rover forgóvezérlőjétől, itt egy váltókar szolgál vezérlőként, amit a Jaguar F-Type-ból vettek át, így egy kis sportos Jaguar-Land Rover családi örökséget hozva az autóba. Az első generációs Range Rover Sport modellek igazán sok üzemanyagot fogyasztottak, amit a tulajdonosok elfogadtak, mint a kompromisszum árát. Azonban az idő előrehaladtával ez változott, és a P400e plug-in hibrid a leginkább takarékos választás, amely 72-87 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik a felszereltségtől függően, és kombinált cikluson akár 88,3 mérföld/gallont is elérhet. Ahhoz, hogy a valós használatban megközelítsd ezt a fogyasztást, sokat kell városban vezetni és rendszeresen tölteni az akkumulátort. A P400 benzines változat átlagosan 27,4 mérföld/gallon fogyaszt, és 234-258 g/km CO2-kibocsátású, míg a D250 dízel akár 34,2 mérföld/gallont is elér és 239 g/km CO2-t bocsát ki. A D300 dízel maximum 34 mérföld/gallont fogyaszt és 242 g/km CO2-t, a nagyobb teljesítményű D350 viszont kevesebb hatékonysággal bír, 31,2 mérföld/gallont és 254 g/km CO2-t produkál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük