Ma hajnalban jött a tragikus hír Havas Henrikről!

Szédülten, kimerülten ünnepelte születésnapját, és bár saját szabályait ritkán szegi meg, végül megivott egy kevés pálinkát. A gyengeség, a gyógyszerek mellékhatásai és az alkohol együtt lettek veszedelmes elegy: kiment a kertbe, de a szélben egyensúlyát vesztve arccal egy bokorba zuhant. A sérüléseket így szerezte – ágaik majdnem a szemét érték. Ám a seb csak a jéghegy csúcsa: Henrik azt hangsúlyozta, hogy a sugárkezelés, a betegség és annak mellékhatásai nélkül mindez meg sem történt volna. Nyíltan vállalta a teljes igazságot, ragaszkodva ahhoz az elvéhez, hogy ha beszél, akkor őszintén beszél.

VIA Story

Ez is érdekelhet:

A 308 SW nemcsak bőséges felszereltségi listájával, hanem versenyképes árával is jó választás a kompakt családi kombik között. Legfőbb riválisa, ha a csomagtér kapacitását nézzük, a Skoda Octavia Combi, de érdemes számításba venni a SEAT Leon ST-t, a Renault Megane Sport Tourert, a Vauxhall Astra Sports Tourert, valamint a Kia Cee’d Sportswagont, a Hyundai i30 Tourert, a Toyota Auris Touring Sports modellt, a VW Golf Estate-et és a Ford Focus Estate-et is.
Kétség sem fér hozzá, hogy a Peugeot 308 SW sokkal vonzóbb ajánlat, mint az első generációs modell, amelyet leváltott. Az előd tompa arckifejezését élesebb, elegáns formavilág váltotta fel, és az autó kimagasló csomagtér-kapacitással rendelkezik, mindezt vonzó áron kínálva.
A motorválaszték kifejezetten erős, különösen ha takarékos dízelmotort keresünk, bár a túlságosan puha futómű és a nem túl élvezetes vezetési élmény miatt nem éri el a kategória legjobbjainak szintjét. A felszereltség szintje magas, azonban az érintőképernyős rendszer még fejlesztésre szorulna, mert a használata nem mindig felhasználóbarát.

Az összeszerelési minőség sokat javult, és a megbízhatóságot is dicsérik a tulajdonosok a Driver Power felmérések alapján, így a 308 SW vonzó lehet mindazok számára, akik praktikus családi autót keresnek. Mi a dízelmotoros, 1.6-os BlueHDi 120 lóerős változatot választanánk Allure felszereltséggel, amely remek egyensúlyt kínál teljesítmény, gazdaságosság és felszereltség tekintetében.
Ami a motorokat, teljesítményt és vezethetőséget illeti, a 308 SW kiválóan teljesít a hatékonyság terén, de a vezetési élmény meglehetősen lagymatag, így lehetne jobb is. A benzinesek közül az új 1.2-es e-THP 130 az egyik legjobb választás – ez egy háromhengeres turbómotor 128 lóerővel, és kiváló példája a motorok méretcsökkentésének előnyeire. Alapjáraton meglehetősen csendes, bár a stop-start rendszer működése kissé durva és rezgő. Hatfokozatú kézi váltó jár hozzá, amely viszont pontatlan, „szivacsos” érzetű, így a váltás nem túl élvezetes.
A 308 dízelmotorral a legjobb – a lágy futómű és a komfortorientált rugózás remekül illik az 1.6-os BlueHDi motor karakteréhez, amely csendes és lendületes. A GT felszereltségű csúcsmodell csak 2.0 literes, 178 lóerős BlueHDi dízellel vagy 222 lóerős 1.6-os benzinessel érhető el, mindkettőhöz nyolcfokozatú automata váltó társul.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük