Az eset Via dei Gordiani utcában történt Rómában! A romok eltakarítása és a tűz teljes eloltása több órán át tartott.
Forrás:MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Ugyanakkor nem minden tökéletes. A digitális visszapillantó tükör – amely kameraképet mutat – túl nagy mérete miatt jelentősen rontja az átlós kilátást előrefelé. Ez különösen akkor zavaró, ha a vezető magasabb pozícióba szeretné állítani az ülését, ahogyan azt sokan megszokták. Emellett az A-oszlopok is meglepően vastagok, ami szintén rontja a kilátást. Bár az utastér tágasnak és nappaliszerűnek hat, ezek a tényezők megnehezítik a városi manőverezést, parkolást vagy a sűrű forgalomban való közlekedést.
Az utas- és csomagtér ugyanakkor többnyire dicséretet érdemel. A hátsó üléssor felett különösen tágas a fejterület, szinte egyterűs érzést nyújt, míg a lábtér elfogadható – még ha el is marad például a Hyundai Ioniq 5 által kínált tértől. Az is pozitívum, hogy mivel a hajtáslánc hátul nem foglal helyet, a csomagtartó mérete kifejezetten nagy: 545 literes kapacitásával kiemelkedik a 4,5 méternél rövidebb autók mezőnyéből. Ráadásul az alsó tárolórészben a töltőkábelek és egyéb kiegészítők is könnyedén elférnek.
Egy apróbb kompromisszum azonban itt is van: a csomagtér alja mélyebben helyezkedik el, mint a hátsó ülések ledöntött háttámlái, így egy jelentős lépcső alakul ki, ami pakolásnál és sík felület kialakításánál zavaró lehet. Az is említést érdemel, hogy a második üléssor nem állítható egyenként előre-hátra, amit korábban a Scenic egyik különleges ismertetőjegyeként tartottak számon.
Ami a vezethetőséget illeti, az ilyen crossovereknél nem a nyers gyorsulási értékek számítanak elsősorban, hanem az, hogy az autó teljesítménye megfelel-e a használati környezetének. Az emberek nem versenyautót keresnek, de ha a család és a csomagok bent vannak, senki sem szeretné, hogy nehézkes legyen az elindulás egy kereszteződésből vagy bizonytalan az előzés.