Elrendelték a nyomozást Karácsony Gergely ügyében

Aki megt/lt/tt gy/lést szervez, vagy azon való részvételre a gyülekezési jogról szóló törvény szerint felhív, ha más b/ncse/ekmény nem valósul meg, vétség miatt egy évig terjedő szabad/ágve/ztéssel bü/tet/ndő. Kár, hogy Karácsony vélhetően ugyanúgy meg fogja úszni a felelősségre vonást, mint korábban Gyurcsány mindent.

Forrás: MSN / FB / BPW

Ez is érdekelhet:

A finanszírozási ajánlatok is elfogadhatók: az Iconic csúcsmodell bérleti díja valamivel 400 font fölött indul havonta, 10 000 fontos kezdőbefizetéssel, 48 hónapos futamidő mellett. Az alap Techno verzió havi 365 font körül mozog, ami még mindig versenyképes az elektromos crossover szegmensben.

Bár a Scenic elektromos autó, a karbantartási ütemezése megegyezik a belső égésű motorral szerelt Renault modellekével: az „A” szervizre egy évvel a forgalomba helyezés után kerül sor, míg a „B” szerviz kétévente vagy 18 000 mérföldenként esedékes – attól függően, melyik következik be előbb. Az általunk használt tesztautó épp elérte az egyéves kort, így megtörtént rajta az első, „A” szerviz – ennek során mindössze az utastéri levegőszűrőt cserélték ki. Meglepő, hogy az intervallumokat nem hosszabbították meg, figyelembe véve, mennyivel kevesebb karbantartást igényel egy elektromos jármű a belső égésű motorral szereltekhez képest. Renault hároméves szervizcsomagot kínál, amely már havi 9,99 fonttól elérhető.

A könnyű kormányzás nagyban megkönnyíti az alacsony sebességű manőverezést és a parkolást, ami különösen jól jön városi közlekedés során. A Fiat Doblo kormánya ehhez kiváló partner, hiszen a Berlingóéhoz hasonlóan szűk fordulókört kínál, így jóval egyszerűbb vele elfordulni szűk utcákban vagy beállni egy parkolóhelyre, mint például egy Renault Kangoo esetében.

Az elektromos változat, az E-Doblo, vezetési élmény szempontjából is említést érdemel, mert sokkal nyugodtabban, kiegyensúlyozottabban viselkedik, mint a hagyományos benzines vagy dízel változatok. Az elektromos hajtásnak köszönhetően gyakorlatilag alig hallani motorzajt, és a vibráció is minimálisra csökken, így az utastérben sokkal csendesebb és pihentetőbb környezet alakul ki, különösen hosszabb utakon. Az is előny, hogy az automatikus váltás miatt nem kell folyamatosan a sebességváltással foglalkozni, így a sofőr teljes figyelmét a forgalomra és az útvonalra fordíthatja.

Meglepő módon még a súlyosabb E-Doblo is kényelmesebb rugózást kínál üres állapotban, mint a hagyományos belső égésű modellek – kevésbé pattog az úthibákon és nyugodtabban viselkedik egyenetlen aszfalton. A hangszigetelés is meglehetősen hatékony, ami hosszabb autópályás utazások során különösen fontos: így kevésbé fárasztó a vezetés, még többórás távokon is. Természetesen némi szélzajt azért hallani lehet, főként az első oszlopok és az ajtótükrök környékén, de ez szinte minden haszonjárműnél így van, és nem egyedi probléma.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük