Emilio felesége összeesett! – Végzetes hibát vétett!

A műtét után Tina súlyos komplikációkkal szembesült: elájult, összeesett, életveszélyes v/rvesztése volt. Lányuk, Vivike, ott zokogott mellette, Emilio pedig friss műtéti sebbel üvöltött segítségért. Ez a v/rrel és félelemmel teli kórházi dráma mindannyiukat megváltoztatta. Ma Emilio 107, Tina 70 kilóval könnyebb, és új életet kezdtek: megszabadultak a gy/gyszerektől, és a szeretet erejével tartják össze családjukat, példát mutatva mindenkinek, hogy a legmélyebb gödörből is ki lehet kapaszkodni.

VIA ripost

Ez is érdekelhet:

A Hyundai ix35 csúcskivitelű, 134 lóerős, négykerék-hajtású 2.0 CRDi dízelmotorral felszerelve könnyed, kényelmes utazóautó, amely bőséges erőt tartalékol a gyors előzésekhez, de viszonylag drága a beszerzése. A 1.6 literes benzines a legolcsóbb, de erőtlennek érzi az ember, a 0-62 mérföld/óra sprintet 11,1 másodperc alatt teljesíti, és a végsebessége 111 mérföld/óra. Ennek megfelelően a 114 lóerős 1.7 CRDi motor jó kompromisszumot jelent, mivel a motor elfogadható középtartománybeli gyorsulást biztosít. A 2.0 CRDi automata váltós verzió simább váltásokat kínál, ám ez jelentősen rontja a teljesítményt és a fogyasztást. A benzines és dízel modellek mellett a Hyundai egy különleges alternatívát is kínál, az ix35 FCEV üzemanyagcellás modellt, amely hidrogénnel működik, és az Egyesült Királyság 15 hidrogén-töltőállomásának egyikén mindössze három perc alatt feltölthető. Ez drága vásárlás, és nem különösebben gyors, viszont teljesen hangtalan, és 0 gramm/kilométer szén-dioxid-kibocsátással rendelkezik.

A tisztább ix35 modell az új FCEV üzemanyagcellás változat, amely az Egyesült Királyság első kereskedelmi forgalomban kapható hidrogénautója, és 0 g/km CO2-t bocsát ki. A tankot mindössze három perc alatt lehet feltölteni, azonban mivel jelenleg csak 15 töltőállomás van országszerte, gondosan meg kell tervezni az útvonalakat, ha ez az egyetlen autóként szeretnéd használni. Az ára is magas, több mint 20 000 fonttal drágább, mint legközelebbi riválisa, a Mitsubishi Outlander PHEV. A következő legjobb választás a kétkerék-meghajtású 1.7 CRDi BlueDrive, amely 54,3 mpg üzemanyag-fogyasztást és 135 g/km CO2-kibocsátást produkál, ami nem a legalacsonyabb az osztályban. A BlueDrive nélküli 1.7 CRDi modell 53,3 mpg és 139 g/km kibocsátást produkál, ami a gyakorlatban szinte alig jelent különbséget. A négykerék-meghajtású 2.0 CRDi automata Premium kivitel 40,4 mpg fogyasztással és 183 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik. Az öt év garancia hosszú távon segít elkerülni a magas javítási költségeket, és a Hyundai 499 fontért előre fizetett szervizcsomagot is kínál (benzines modelleknél 399 font), amely 36 hónapra és 30 000 mérföldre fedezi a szokásos karbantartást. Szakértőink szerint a jármű három év alatt körülbelül 50 százalékát tartja meg eredeti árának. A legmagasabb felszereltségi szintű Premium modellek gazdag alapfelszereltségi listával rendelkeznek, amely egy luxuslimuzinhoz méltó, mégis olcsóbbak, mint a Honda és a Mazda hasonló modelljei.
A Hyundai merész dizájnnal rukkolt elő az ix35 esetében, amely jellegzetes keveréke a hajlatoknak és íveknek, sík oldalfalaknak és magas építésmódnak. Néhány szögből kissé furcsán mutat, de mindenképp kitűnik a tömegből. Minden változat feltűnő LED-es menetfényeket, könnyűfém keréktárcsákat, valamint karosszériaszínű lökhárítókat és visszapillantó tükröket kap, míg az SE és magasabb szinteken ezüst színű tetősínekkel is bővül a felszereltség. Választható extra felszereltségként bi-xenon fényszórók, 18 colos könnyűfém keréktárcsák és krómozott ajtókilincsek érhetők el, amelyek a Premium felszereltségtől már alapból járnak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük