Gyász! Feketébe borult MCHawer oldala!

„Három hónapja már, hogy elment… de csak most tudtam elmondani. Az utolsó időszak szörnyű volt – éveken át harcolt a rákkal, de az utolsó hetekben már nagyon szenvedett. Azt hiszem, számára megváltás volt a halál. Egy levelet is hagyott nekünk, abban búcsúzott” – mondta el megrendülten a zenész a sajtónak.
Ezután arról is mesélt, mennyire különleges kapcsolat fűzte testvéréhez: „Ritkán adatik meg ilyen testvéri kötelék. Minden örömünket, fájdalmunkat megosztottuk egymással, tanácsokat adtunk, meghallgattuk a másikat. Büszke vagyok rá, hogy ő volt a húgom.”
Koczka Éva mindössze 58 éves volt. Emlékét szeretettel őrzi a család – nyugodjon békében. Őszinte részvétünk!

VIA FB

Ez is érdekelhet:

Az NX e-CVT váltójának köszönhetően a 2,5 literes motor nagyobb gázadásnál magasabb fordulatszámra pörög, de a zaj jól elszigetelt a kabintól, így ritkán hangzik erőltetettnek vagy kellemetlennek. Ez a hatás csökken, ahogy a fordulatszám nő, mivel a négykerék-meghajtású teljes hibrid modell extra elektromos támogatást kap, így a benzinmotor nem dolgozik annyit. Ugyanez igaz a plug-in hibrid változatra is. Autópályás vezetés és hosszú távú kényelem terén általában a német alternatívák tűnnek a legstabilabbnak nagy sebességnél, de az NX továbbra is kényelmes és kifinomult hely, ahol eltölthetjük az utazást. Utazósebességnél a motor teljesen csendes, és a kabintól jól elszigetelt. Szakértői vélemény a vezetési élményről: „A hibridek és plug-in hibridek kiváló átmenetet jelentenek a teljes elektromos autók felé, és a Lexus két meggyőző okot kínál, hogy még várjunk ezzel a technológiával. Az egyik, hogy a hibrideket szinte a legjobban csinálja a piacon, a másik pedig, hogy elektromos autói még nem érik el néhány rivális magas színvonalát. Az elektromos RZ hasonló méretű, mint az NX, jól vezethető és elég gyors, de összességében a hatótáv és a hatékonyság terén nem tud versenyezni.” Alex Ingram, a fő tesztelő, az NX és a legújabb BMW X3 közti összehasonlító teszt során kimutatta, hogy a kiváló üzemanyag-fogyasztás és a magas maradványérték miatt az NX szépen megkerüli a tipikus prémium üzemeltetési költségeket. Az NX 350h tesztelése során majdnem 45 mpg-t értünk el, ami meghaladja a BMW X3 és a Mercedes GLC benzines verzióit. Városi forgalomban ez az érték még magasabb lehet, mivel az NX hibrid hajtáslánca jobban támaszkodhat az elektromos oldalra a megálló-induló forgalomban.

Autópályán alig van különbség az üzemanyag-hatékonyságban a német versenytársakhoz képest, bár azok dízel modelljei enyhén előnyben vannak a 70 mérföld/órás egyenletes tempónál. Bár drágább a beszerzése, az NX 450h+ plug-in hibrid olcsóbb üzemeltetésű lehet, és még a benzinmotoros működés során is 40 mpg feletti fogyasztást produkál, ha a telepet már lemerítettük. Rendszeres töltéssel az NX 450h hosszútávú tesztelése alatt hat hónap és közel 6500 mérföld megtétele után 70 mpg átlagot értünk el. Az NX 450h+ 18,1 kWh kapacitású akkumulátora nem okoz gondot a töltésnél, mivel 7 kW-os otthoni falitöltővel körülbelül három óra alatt feltölthető teljesen. Az elektromos hatótáv hivatalosan 45,7 mérföld egyetlen töltéssel. Az akkumulátor külön hároméves, 60 000 mérföldes garanciával rendelkezik, amely évente meghosszabbítható további 12 hónappal vagy 10 000 mérfölddel akár 10 év vagy 100 000 mérföld eléréséig, amennyiben a hivatalos szervizben évente elvégeztetik a hibrid egészségügyi ellenőrzést. Az NX biztosítási csoportja a felszereltségtől és hajtáslánctól függően 32 és 43 között változik, például az NX 350h Premium AWD 36-os csoportba tartozik. Az emisszió 136 g/km körül van, ami a 32%-os Benefit-in-Kind (BiK) adósávba helyezi az autót, így céges autóként drága választás marad. Mivel az árlista értéke meghaladja a 40 000 fontot, az NX-re a luxusautó-adó vonatkozik, amely a második évtől évente 600 font VED díjat jelent. Az értékvesztés tekintetében a Lexus rendkívül jól tartja az értékét. Néhány kivételtől eltekintve (például a csúcs Takumi felszereltségű teljes hibrid), a teljes kínálat 57–62%-át megőrzi eredeti árának 3 év vagy 36 000 mérföld után, ami jobb, mint olyan versenytársaké, mint a BMW X3, Alfa Romeo Stelvio, Audi Q5, Mercedes GLC vagy Volvo XC60. A prémium felszereltségű modellek a legjobb választásnak bizonyulnak mindkét hajtáslánccal, 57,7%-os értéktartással a teljes hibrid, illetve 61,7%-os értéktartással a plug-in hibrid esetében.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük