Megtalálták Schmuck Andor hátborzongató búcsúlevelét!

A szöveget egy anonim felhasználó posztolta, azt állítva, hogy hozzájutott a levél másolatához egy közeli ismerősön keresztül. Ugyanakkor sem a család, sem a hatóságok nem erősítették meg, hogy ilyen búcsúlevél valóban előkerült volna. A legtöbben épp emiatt fenntartásokkal kezelik a tartalmát.
Szakértők szerint minden hasonló esetben fontos óvatossággal kezelni a neten terjedő „dokumentumokat”.
Az biztos, hogy Schmuck Andor halála sokakat megrendített, és rengetegen emlékeznek rá jó szívvel.

VIA RDit

Ez is érdekelhet:

A Citroën C5 a márka régi hagyományait idézi: nagy, különc autó, amely szinte mindent a kényelemnek rendel alá. A cél az volt, hogy a C5 versenytársa legyen olyan családi autóknak, mint a Ford Mondeo, a Volkswagen Passat vagy a Vauxhall Insignia – ám ezekkel összevetve gyorsan kiderül, hogy a Citroën több területen is alulmarad. A legnagyobb probléma a helykínálat – ez az autó nem túl praktikus, és bár a kombi változat (C5 Tourer) valamelyest orvosolja ezt, még így is elmarad a kategória élvonalától. Az autó kora is hátrány: nem tud lépést tartani a modernebb riválisok felszereltségével. Az alap VTR modellek különösen szűkmarkúan felszereltek, míg a jobban ellátott felsőbb szintek ára már az Audi A4 vagy a BMW 3-as sorozat szintjét súrolja – ezen a ponton pedig a C5 egyszerűen nem tud versenyezni. Ha valaki csendes, nyugodt és kényelmes autót keres, a Citroën C5 kiváló választás lehet. A legdrágább Exclusive kivitel például hangszigetelt üvegezést és légrugós futóművet kínál, ami párnázott, lebegő jellegű menetkomfortot biztosít. De még az olcsóbb változatok is olyan kifinomult vezetési élményt nyújtanak, ami felér egy prémium szedánéval. Ez autópályán különösen élvezetes, ám a C5 gyengeségei azonnal előjönnek, amint kanyargósabb útra tévedünk. A puha futómű miatt az autó fékezéskor és kanyarban is erősen bólint és dől, ami elriaszthatja azokat a vezetőket, akik hozzászoktak a Mondeo-szerű éles, közvetlen reakciókhoz.

A motorválasztékban a középkategóriás 2.0 literes HDi dízelmotor számít a legjobb kompromisszumnak teljesítmény és fogyasztás szempontjából. Az 1.6-os dízel gyengének érződik, különösen ha négy személlyel és csomagokkal van megterhelve az autó. A 3.0 literes változat ugyan nagyobb, de nem nyújt annyival több erőt, hogy indokolja a jóval magasabb fogyasztását.
Annak ellenére, hogy a Citroën C5 hagyományos négyajtós szedán karosszériával rendelkezik, megjelenése jóval karakteresebb és kifinomultabb, mint a legtöbb riválisé. A formatervezés egyes elemeit a nagyobb és még különlegesebb külsejű C6 luxusszedán ihlette – ilyen például a letisztult, lekerekített orr-rész és a hűtőrácson díszelgő nagyméretű, kettős Citroën-csík embléma. A C5 belső tere az egyik legnagyobb erőssége: stílusos és minőségi kidolgozású, a legmagasabb Exclusive felszereltségi szinten pedig fabetétek és bőr kárpitozás fokozzák a prémium érzetet. Az egyetlen hátrány, hogy a vezetési élmény nem igazán képes felnőni a külső által sugallt elvárásokhoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük