Óriási borravalót adnak a nyugdíjasok a postásoknak

Karácsony táján sok postás számíthat egy kis pluszra: akár egy külön borítékban adott 2–5 ezer forintos ajándékra, vagy egy apró karácsonyi csomagra. Van, ahol ilyenkor a család összefog, és a postást ugyanúgy megajándékozzák, mint a háziorvost vagy a fodrászt. Egy idős úr így fogalmazott:
„Karácsonykor mindenkinek jár valami jó szó, nem? A postás is ember, neki is jólesik.”

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

A 2023-as frissítésével a DS 3 továbbra is a prémium kategóriás pozicionálás megerősítésére törekszik, a nagyobb DS 4-ből már ismert technológiákat is átemelve. Az autóban megjelent egy vastagabb, jobban kidolgozott, gombokkal ellátott kormánykerék, valamint egy új, 10,3 colos infotainment-képernyő, amely a DS saját, Iris nevű szoftverét futtatja. Sajnos azonban sok kezelőszervnél visszatértek a frusztráló, műszerfalra szerelt kapacitív érintőgombok, a klímavezérlés pedig továbbra is csak a kijelzőn keresztül érhető el, kivéve egy ritkán használt, fizikai „klíma ki” érintőgombot.

Az autó szokatlanul kényelmes ülései megmaradtak: a középkategóriás Rivoli felszereltségben valódi bőr borítás található, míg a legmagasabb szinten, az Opera változatban még kényelmesebb nappa bőr ülések vannak. Mindkét opció hosszú utakon is biztosítja a fájdalommentes ülést, emellett jól tartanak oldalirányban is, ami hasznos a jármű jelentős oldaldőlése miatt. A hátsó ülések területe egy átlagos kisautó szintjén mozog: éppen elég három magasabb gyerek vagy néhány kisebb felnőtt számára, de a magasabb felnőtteknek szűkös mind a fejtér, mind a lábtér.
A műszerfalon található anyagok látványosak és igényesek, azonban az alsó részeken karcolódásra hajlamos műanyagok és kibéleletlen tárolórekeszek találhatók, a puha tapintású felületek pedig inkább hiányoznak a térd alatti részeken. A középkonzol merész, gyémánt alakzatokat követő formaterve kiterjed az légbeömlőkre, az ablakemelő kapcsolókra és egyéb vezérlőkre, egyértelműen a forma elsődlegességét helyezve a funkcionalitás elé.
Ettől eltekintve csak a „gyors” érzés van jelen. Nincs itt kormányról vezérelhető regeneráció (bár egy gombbal lehet állítgatni, de az nem annyira izgalmas), és nem próbálják meg feldobni a vezetési élményt ál-fokozatokkal vagy űrhajós motorhangokkal.
És ez így is van jól; feltéve, hogy igazából csak az a cél, hogy sok sportautót elverj a piros lámpánál. Az MG 4 XPower érdekes tesztje annak, hogy mennyit számít az olcsóbb teljesítményautók szubjektív izgalmában a tényleges tempón kívül más tényező — mint például egy lelkesítő motorhang vagy egy szoros áttételezésű, kézi váltós váltó, aminek a fogása megvan —, és hogy ezek talán többet jelentenek, mint gondolnád.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük