A rajongók a köz/s/égi m/diá/an aggodalmuknak adtak hangot, de egyben sokan üzentek gyors felépülést és támogatást a legendás televíziós személyiségnek. Többen megjegyezték: Palik profizmusa és kitartása példamutató, ugyanakkor bíztatták, hogy fordítson nagyobb figyelmet az egészségére. A Legyen Ön is Milliomos! forgatásai a tervek szerint folytatódnak, és a következő adásokban már a megszokott lendülettel várja a nézőket a kérdések mestere.
Forrás: MSN / FB / TTOK / EZT
Ez is érdekelhet:
A 2009-es modellfrissítés óta történt néhány változás – például egy 2013-as ráncfelvarrás –, de a C3 megtartotta a jellegzetes, ívelt oldalsó sziluettjét és a panoráma szélvédőjét, amelynek a szélein kis háromszög alakú ablakok találhatók. A motorválaszték egész széles, megtalálhatók benne kis háromhengeres 1,0 és 1,2 literes benzinmotorok, amelyek inkább városi használatra ideálisak, valamint erősebb és takarékosabb 1,6 literes BlueHDi dízelmotorok, amelyek azonban jóval drágábbak is.
A jelenlegi C3 négy felszereltségi szinttel érhető el: VT, VRT, VTR+ és Exclusive. Az alap VT kivitelben csupán elektromos első ablakemelők, központi zár és CD-lejátszó található, míg a népszerűbb VTR+ felszereltségben már légkondicionáló, tempomat és egy extra nagy, úgynevezett „Zenith” szélvédő is jár, amely messzebb hátranyúlik a vezető fölé. A legtöbb VTR+ modellhez alufelnik is tartoznak. A csúcsfelszereltség, az Exclusive változat pedig teljes panorámatetőt, automata klímát és Bluetooth csatlakozást is kínál.
Összességében a Citroën C3 egy olyan kisautó, amely próbál minden fontos igényt kielégíteni, amit egy modern városi autótól elvárhatunk. Kellemes a megjelenése, sokféle és takarékos motor közül lehet választani, és a belső tér is tágasnak mondható a kategóriáján belül. Azonban már nem tartozik a legfrissebb modellek közé, és ezt meg is érzi az ember: a vezethetősége, a technológiai felszereltsége és a belső minőség tekintetében kissé elmarad a kategória élvonalától. Az ára sem olyan kedvező, hogy ezzel ellensúlyozni tudná ezeket a hátrányokat.
Azok számára, akik több helyet és praktikusságot keresnek, a C3 Picasso lehet jó választás, míg azok, akik egyedi megjelenést, dinamikusabb vezetést és prémiumabb érzést keresnek, valószínűleg a DS 3 vagy a DS 3 Cabrio modelleket fogják jobban értékelni.
A takarékosság szempontjából a kézi váltós dízel változat a legjobb választás: ez a modell 64,2 mpg fogyasztást produkál (ez kb. 4,4 liter/100 km-nek felel meg), és mindössze 113 gramm CO2-t bocsát ki kilométerenként. Az automata váltós változat sem rossz: 61,4 mpg fogyasztás és 120 g/km kibocsátás jellemzi. Ezek figyelemre méltó értékek egy ilyen méretű családi autótól, főleg ha a praktikumot, kényelmet és a modern megjelenést is figyelembe vesszük.