Erre szavaznak a nyugdíjasok!

A Tisza Párt előretörésében komoly szerepet játszanak az olyan ígéretek, mint a nyugdíjas SZÉP-kártya bevezetése, vagy az élelmiszerek és gyógyszerek áfájának csökkentése. Ezzel szemben a Fidesz a 13. havi nyugdíj védelmét, inflációkövető emeléseket és részleges áfa-visszatérítést kínál. A közvélemény-kutatások szerint azonban még a fideszes szavazók sem tartják ezt érdemi segítségnek: csak 7 százalékuk vár jelentős javulást tőle. Úgy tűnik, a nyugdíjasok egyre inkább azokat a politikai ajánlatokat részesítik előnyben, amelyek konkrét, érezhető segítséget nyújtanak a mindennapi megélhetéshez.

VIA MSN

Ez is érdekelhet:

Ha egy kompakt SUV-t keresel, amely jól néz ki és élvezet vezetni, akkor nehéz nem észrevenni az első generációs Range Rover Evoque-ot – különösen most, hogy már akár 3000 fontért is hozzájuthatsz.
A divatos és elegáns Evoque 2011-ben mutatkozott be, és azonnal nagy sikert aratott modern formavilágával, amely hűen idézte a Detroitban bemutatott LRX koncepcióautót – amely immár közel húszéves.
Az Evoque világszerte több mint 800 000 példányban talált gazdára, mielőtt 2018-ban megérkezett volna a második generáció. Azóta az első generációs modellek szép számban kerültek a használtpiacra, különböző korú, futásteljesítményű és árú példányokkal.
A stílusra érzékeny vásárlókat minden bizonnyal csábítja ez a megfizethető „kis” Range Rover. Ha te is olcsón szeretnél egyet, akkor szinte biztos, hogy dízelmotoros modellt találsz, mivel ezek uralják a használt autókat kínáló oldalakat.

A 2,2 literes dízel kétféle teljesítménnyel volt elérhető: az elsőkerék-meghajtású eD4 és az összkerékhajtású TD4 147 lóerőt tudott, ami bár papíron nem sok, a gyakorlatban mégsem olyan vérszegény, mint gondolnánk – főleg, ha az 187 lóerős SD4-hez viszonyítjuk, amely szintén összkerékhajtással járt.
Az SD4 szélesebb körű tudással bír, legyen szó közútról vagy terepről: az összkerékhajtás például jól jöhet, ha egy sáros focipályára kell elvinni a gyerekeket, de a hétköznapokra az eD4 is tökéletes.
Annak ellenére, hogy az SD4 40 lóerővel erősebb, igazán csak előzésnél vagy emelkedőn haladva érződik fürgébbnek, miközben a fogyasztása hasonló az eD4-hez.
A benzinesek közül a 237 lóerős, turbós, négyhengeres Si4 képviseli a kínálatot – sima járású, de elég szomjas. Ha sokat mész, egy dízel sokkal jobb választás.
Érdemes 2014 utáni példányt keresni, mert ezek már megkapták a kifinomultabb, takarékosabb ZF kilencfokozatú automata váltót. Ez simábban kapcsol, mint a korábbi hatsebességes, és az alacsony első fokozat révén vontatáshoz vagy terepen is sokkal alkalmasabb.
Terepezni egy Evoque-kal olyan érzés, mintha frakkban indulnál egy sártengeren átvezető akadályversenyre – de ne hagyd, hogy a kifinomult külső megtévesszen.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük