Magyarország bü/tető t/rvén/köny/e szerint az er/sz/kr/ való fe/bu/tás, us/ít/s vagy konkrét csel/kmé/nyre való fe/hí/ás bün/te/hető lehet. Majka menedzsmentje és az énekes maga is többször hangsúlyozta: „ez egy geg”! A közbeszédben egyre mélyül az érzékenység az ilyen performanszokkal szemben – mind a kormánypárti, mind az ellenzéki oldalon. A rajongók szerint Maját azonnal fel kell je/ent/ni és le kell tar/óz/atni! Neked mi a véleményed?
Forrás: MSN / FB / TTOK / EZT
Ez is érdekelhet:
A Land Rover igazán remek munkát végzett azzal, hogy a Defender modellt átemelte a 21. századba, miközben hű maradt az ikonikus elődhöz. Bár az autó összképe egyértelmű utalásokat hordoz a korábbi generációra, a valóságban ez a modern 4×4-es már egy egészen más szintet képvisel. Nem csupán egy retró dizájnelem, hanem egy valódi, technológiailag fejlett terepjáró, amely a legújabb technológiai megoldásokat ötvözi a márka hagyományos strapabíróságával.
A karosszéria arányai még mindig emlékeztetnek a régi Defenderre, de minden nagyobb, robusztusabb és láthatóan a praktikum jegyében lett tervezve. Ez már nem az a spártai terepjáró, amit a hadsereg és farmerek használtak, mégis megmaradt benne valami abból a puritán, „bármit kibíró” szellemiségből. A belső tér például tudatosan nem rejti el a funkcionális részleteket: a csavarfejek szabadon láthatók, az alumínium felületek porszórt bevonattal vannak ellátva, és egy masszív magnéziumötvözet választófal osztja meg a teret. A karosszéria színével megegyező fémcsíkok és a lemosható, formázott gumiborítású padló is azt sugallja, hogy ez az autó nemcsak városi divatcikk, hanem valódi terepmunkára termett gép.
Bár a luxus szintje nem éri el a hagyományos Land Rover modellekét, a belső tér így is rendkívül karakteres és hű marad az autó céljához: robusztus, jól összerakott, és mégis meglepően kényelmes. A fontosabb helyeken puha tapintású anyagokat alkalmaztak, így a prémium érzet sem veszett el teljesen, sőt, a kontraszt még jobban kiemeli a Defender különlegességét.
A felszereltségi szintek széles választéka lehetővé teszi, hogy mindenki megtalálja a számára ideális változatot. Az „S” felszereltség alapból 19 colos könnyűfém keréktárcsákkal, LED-es fényszórókkal, fűthető ülésekkel, vezeték nélküli telefontöltéssel és elektromosan behajtható visszapillantó tükrökkel érkezik. Aki eggyel magasabb szintet választ, vagyis az X-Dynamic SE kivitelt, az már 20 colos kerekeket, sötétített üvegeket, kontrasztos fekete tetőt és ezüst színű külső díszítőelemeket is kap. Az X-Dynamic HSE már valóban a felső kategóriába emeli a Defendert: fűthető kormánykerék, elegánsabb matrix LED-es fényszórók, prémium Windsor bőrkárpit, valamint egy látványos panoráma üvegtető teszi még vonzóbbá az utazást.
A csúcsot jelentő X modellek a belső tér még magasabb minőségű kidolgozásával, fekete színű tetővel és motorháztetővel, valamint egy 700 wattos Meridian hangrendszerrel büszkélkedhetnek, amely négy extra hangszórót is tartalmaz. Ehhez jön még a szélvédőre vetített kijelző (head-up display), ami még inkább a technológiai csúcskategória felé emeli ezt a modellt.