A titokzatos tiltás a hódmezővásárhelyi temetőt érinti. Hivatalosan is megerősítették: életveszélyes állapotok miatt senki nem léphet be. A tilalom határozatlan ideig érvényben marad – a látogatók türelmét kérik.
VIA MSN
Ez is érdekelhet:
Csak hogy tudd, ez egy korábbi értékelés a 2018 és 2024 közötti Subaru Forester modellről. Ha a jelenlegi Forester vagy a legújabb Subaru modellek érdekelnek, érdemes a megadott linkeken tájékozódni.
A Subaru Forester jelentős frissítést kapott a jelenlegi generáció bevezetésével, amely 2019 közepén jelent meg. Az autó a Subaru Global Platform nevű padlólemezre épül, amely lehetővé teszi az enyhe hibrid hajtást, kifinomultabb futóművet és fokozott biztonságot. Ugyanez a padlólemez szolgál alapul a legújabb Impreza, XV és Levorg modellekben is.
Ez a platform tette lehetővé, hogy a Forester vezethetősége érezhetően javuljon. A korábbinál kevesebb a karosszériadőlés, az autó jó tapadást nyújt és stabilan viselkedik, ami magabiztosságot ad az úton. A Forester gyors, kényelmes haladást biztosít, noha a Ford Kuga dinamikájától némileg elmarad.
A rugózás kellemesen lágy, így jól kezeli a rossz minőségű utakat, miközben kellő rugóutat és szabad hasmagasságot biztosít a terepes használathoz is. Menet közben is kulturált marad – a motor csendesen működik, bár autópálya-tempónál a szélzaj valamivel erősebb, mint ideális lenne.
Gyorsulás 0-ról 100 km/órára és végsebesség
A Forestert egy 2,0 literes, négyhengeres bokszermotor hajtja, amely 148 lóerőt és 196 Nm nyomatékot ad le. A rendszerhez tartozik egy kisebb elektromos motor és akkumulátorcsomag, amelyek enyhe hibrid rásegítést nyújtanak, illetve akár 40 km/órás sebességig tisztán elektromos hajtást is biztosítanak. Az X-Mode üzemmód kiválasztásával a hibridrendszer alacsony fordulatszámon is több nyomatékot ad, így könnyedén boldogul meredek emelkedőkkel, akadályokkal, fatörzsekkel vagy sziklás talajjal.