A katasztrófavédelem fokozott óvatosságot kér a lakosságtól. Javaslataik szerint a viharos szél előtt minden mozdítható tárgyat zárt helyre kell vinni, a veszélyeztetett helyiségeket áramtalanítani kell.
Forrás: MSN / FB / HME
Ez is érdekelhet:
Az is hatalmas előnye a Discovery Sportnak, hogy egyik riválisa sem tudott olyan magas üléspozíciót nyújtani, mint ő. Az ember szinte olyan magasságban ül, mint egy Porsche Cayenne-ben, és ez az emelt pozíció erős biztonságérzetet ad. Ettől az ember nemcsak jobban belátja az utat, hanem egyfajta nyugalmat és kontrollt is érez, amit csak kevés autó nyújt ilyen szinten. A vezetői élmény, a kormányzás, a pedálok reakciója – mind egyértelműen tükrözik a Land Rover karakterét: robusztus, magabiztos és jól irányítható.
Bár a beltér modern, technológiailag fejlett, az autó súlya és masszív kialakítása néha kissé régimódinak tűnhet, különösen a finomabb, könnyedebb mozgású vetélytársak mellett. De ezek a benyomások gyorsan háttérbe szorulnak, amikor az ember megtapasztalja a Discovery Sport valódi erejét: olyan terepképességeket kínál, amit mások még csak meg sem közelítenek. És mindemellett úgy tud határozottságot sugározni, hogy a kezelőszervei pontosak, élvezetes vezetési élményt adnak, és könnyed magabiztosságot nyújtanak.
Ezekben a jellemzőkben a Discovery Sport túlnőtt a saját kategóriáján – sok tekintetben már a nagyobb, drágább Land Rover modellek szellemiségét is továbbviszi. Bár a gördülési komfortja talán nem teljesen éri el egy Q5 vagy X3 szintjét, mégis nagyon közel van hozzájuk – és ezt a kis különbséget bőven ellensúlyozza a belső tér tágassága, a praktikus kialakítás, valamint az, hogy mennyire sokoldalúan használható az autó. Ezek miatt a Discovery Sport reális alternatívává válik azok számára, akik prémium SUV-t keresnek, de nem akarnak kompromisszumot kötni a terepen való használhatóság terén sem.