Egyelőre annyit tudok, hogy tavasszal elkészítem a második instrumentális szólólemezemet, ahogyan azt már korábban is elterveztem. A közös időszakot békében zártuk le, az pedig még számomra is bizonytalan, mit hoz majd a jövő. Annyi mindenesetre biztos, hogy maradok a zenei pályán – Tette hozzá Feró Fia!
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
Lehetne azt gondolni, hogy ha már sportos vezetésre nem igazán alkalmas, akkor legalább kényelmes utazóautónak jó. Részben igaz is, de nem teljesen. A vezetőülés pozíciója furcsa, mintha egy kicsit a kezelőszervek fölé ültettek volna, de legalább az ülések maguk kényelmesek, puhák, mégis adnak némi tartást. Menet közben, főleg ha nem hajtjuk meg, az autó viszonylag csendes – a szélzaj is csak enyhén hallható.
Viszont a futómű itt is gondot okoz: túlzottan lágy, emiatt az autó sokat billeg és pattog a rosszabb minőségű, hepehupás utakon – és sajnos ilyenből Angliában, különösen a kisebb mellékutakon bőven akad. Ez a hintázó, „fókaszerű” viselkedés talán az egyetlen olyan tulajdonság, ami valóban illik a Sealion névhez.
Autópályán viszont jobb a helyzet. Ott az úthibák kisebbek, egyenletesebb a felszín, és a nagyobb kerekei ellenére – a tesztelt modell 20 colos felniket kapott – az autó elég jól kisimítja a kisebb repedéseket és bukkanókat. Ilyen környezetben valóban kényelmesebb és finomabb utazási élményt nyújt.
Ami viszont valamelyest kárpótol, az a felszereltség. A belépőszintű Comfort modell már alapáron is elég sok extrát kínál, például fűthető kormánykereket, első-hátsó ülésfűtést, tolatókamerát, kulcs nélküli nyitást és indítást, vezeték nélküli telefontöltést, kétzónás klímát, levegőtisztító rendszert, valamint elöl-hátul parkolóradarokat. Ez a változat 46 990 fontba kerül, ami elsőre nem hangzik rossznak.
A magasabb felszereltségi szintek azonban már kevésbé tűnnek jó ár-érték arányúnak. A Design kivitel összkerékhajtással, nagyobb teljesítménnyel és szintén 20 colos kerekekkel 51 990 fontba kerül, míg az Excellence változat már 58 990 font, és ebben már bőrkárpit és head-up display is van – de ez az ár sokak számára már túlságosan magas lehet, különösen annak fényében, hogy mit tud cserébe az autó.