L. L. Junior szívszorító bejegyzésben emlékezik

Sosem múló fájdalom L.L. Jυпior a két gyermekével, Lacikával és Lilivel látogatták meg a család kis angyalát. A szívszorító pillanatokról a rapper az IG-n emlékezett meg. Testvérek, örökké!– írta a posztjában a rapper. A csatolt fo/ón jól látszik, hogy virágokat helyeznek Dávidka sírjára.

Forrás: MSN / FB / IG / TTOK

Ez is érdekelhet:

Az IM5 leglassabb változata, az 75 kWh-s Standard Range, már önmagában is egész figyelemreméltó, 291 lóerős teljesítményt kínál – innen pedig a számok igazán meredeken nőnek. A legtöbb vásárló valószínűleg tökéletesen elégedett lesz a hátsókerék-hajtású, 100 kWh-s Long Range változat 402 lóerejével, de azok számára, akik igazán korszerű, nagy teljesítményű szedán egyenes vonalú gyorsulását keresik, ott van a 742 lóerős, összkerékhajtású 100 kWh Performance változat, ami messze túl is teljesíti ezt az igényt.

A teljes, elképesztő 742 lóerőből 402 lóerőt a hátsó motor szolgáltat, a maradékot pedig egy teljesen azonos egység adja elöl. Ha a gázpedált teljesen benyomod, a kocsi hűvös, de brutális gyorsulása meglepő hatást kelt. Egy-két ilyen intenzív gyorsulás bőven elég is – ugyanis nem arról van szó, hogy az azonnali, brutális erő folyamatosan rád zúdulna. A kétmotoros hajtáslánc három különböző reakciókészségi üzemmóddal rendelkezik, és még a legagresszívabb beállítás mellett is szép, kiegyensúlyozott módon adagolja a nyomatékot. Ha minden erejét megköveteljük az autónak, előfordulhat, hogy a kipörgésgátló finoman, de határozottan visszavesz egy kicsit a motorok teljesítményéből, de alapvetően a gyorsulás lendületes, a teljesítmény leadás pedig egyenletes, amit már megszoktunk a mai csúcskategóriás elektromos autóktól.

Bár rengeteget beszéltek a Continental fékrendszerről, a fékezés összességében nem annyira lenyűgöző. A rendszer háromféle erősségi fokozattal rendelkezik – Comfort, Standard és Sport –, de ezek inkább csak a fékbetét harapási pontjának élességét változtatják meg, nem pedig a pedál ellenállását, amikor már a fékhatást finoman szeretnénk szabályozni. Elektromos autók között a rendszer elfogadható, a pedál visszajelzése sem különösebben puhány vagy bizonytalan. Ugyanakkor előfordulnak olyan pillanatok, amikor a nagy és nehéz IM5 lassítása nem elég konzisztens ahhoz, hogy teljes bizalmat ébresszen a vezetőben. Különösen a teljes megállás megítélése lehet nehézkes, mivel a pedált az utolsó pillanatban keményebben kell benyomni, hogy a kocsi tényleg megálljon.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük