Újabb rekord Magyar Péter tarol!

Magyar Péter grand slamet ért el: az öt legnépszerűbb poszt az övé. Több mint 40 posztja lépte át az 50 ezer reakciós határt, miközben Orbán Viktor mindössze kettőt tudott ide juttatni. Májusban minden eddigi kö/öss/gi mé/iarekordot megdöntött Magyar Péter, aki több mint 6 millió interakcióval vezeti a politikusok toplistáját. Azt FONTOS MEGJEGYEZNI ORBÁN VIKTOR SOKKAL FONTOSABB DOLGOKAT HELYEZ A POSZTJAI MONDANIVALÓJÁNAK!

Forrás: MSN / FB / TTOK

Ez is érdekelhet:

Ezen kívül a Tavascan örökölt néhány olyan alkatrészt az MEB platformról (amit a Volkswagen Csoport más elektromos autóiban is használnak), amelyeket már évekkel ezelőtt is sok kritika ért. Ezeket azóta akár ki is lehetett volna cserélni jobbra, de nem tették. Ilyen például a pontatlan tükörállító kar, a hiányzó hátsó ablakemelő gombok, a nehezen kezelhető, érintésérzékeny kormányvezérlők, illetve az elektronikus ajtókilincsek, amelyeknél ügyesen, pontosan kell húzni, különben nem nyílnak rendesen. A digitális műszeregység is ugyanaz az egyszerű kijelző, amit a VW ID-modellekben már megszokhattunk – funkcionális, de semmi extra.

Vannak teljesen felesleges hibák is. Például a fűtött kormánykerék bekapcsolásához több almenün kell átlépni az érintőképernyőn – vagy használhatjuk a hangvezérlést, ha működik. A középkonzol alatti rész lehetne egy praktikus tárolórekesz, ehelyett egyszerűen csak le van szőnyegezve. Az alapfelszereltségű ülések pedig nem állíthatók sem dönthetőség, sem deréktámasz szempontjából. Ezek csak a drágább felszereltségnél érhetők el, ami különösen bosszantó, tekintve, hogy az autó ára legalább 47 340 font (több mint 20 millió forint) – ennyiért az ember jogosan várna el némi kényelmi extrát.

Ami a belső tér praktikumát illeti, a Tavascan nagyjából ugyanazt nyújtja, mint a többi MEB-alapú SUV, például a ID.4 vagy a Skoda Enyaq. Ez azt jelenti, hogy elöl bőséges a hely, de hátul, főleg a lábtér, elmarad a versenytársaktól, mint például a Kia EV6 vagy a Model Y. Ugyanakkor a hátsó üléshelyzet kényelmesebb lehet, jobban támogatja a testet. A csomagtér valamivel nagyobb, mint a Kiáé, tehát a pakolhatóság jó, de itt is akadnak furcsaságok. A csomagtér fedése például egy egyszerű polcszerű takaró, nem olyan praktikus gurulós roló, mint más autókban. Nincsenek karok, amivel könnyedén le lehetne hajtani a hátsó üléseket a csomagtérből, és ha nem választjuk a drágább V2 felszereltséget, akkor még az állítható padlószintet is nélkülöznünk kell, ami megkönnyítené a sík felület kialakítását lehajtott üléseknél.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük