Rajongói értesülés szerint Lékai-Kiss Ramónát kirúgták a T/2-től! A Tavalyi drámája miatt! Ezt még Lékai-Kiss Ramóna nem erősítette meg illetve a csatorna sem!
Forrás: MSN / FB / TTOK
Ez is érdekelhet:
A Land Rover Discovery belső tere elsősorban a praktikusságra és a térkínálatra helyezi a hangsúlyt, de emellett megadja azt a kényelmi és technológiai szintet is, amitől kellemes benne utazni, akár rövidebb, akár hosszabb távon. Bár a beltér anyaghasználata és összeszerelési minősége nagyon jó, talán nem éri el a legmagasabb szintet a kategóriában. Ennek ellenére a fontosabb érintkezési pontok – mint például a kormánykerék, a váltókar és az ajtók – mind kimagasló minőséget sugároznak. Vannak ugyan olcsóbb hatású elemek is, például a középkonzolon, de ezek inkább apró részletek, és nem rontják le az összképet.
A 11,4 hüvelykes, enyhén ívelt Pivi Pro érintőképernyő könnyen kezelhető, jól átlátható, és bár néha kissé lassan reagál az érintésekre, összességében kellemes használni. Az CarPlay csatlakoztatása zökkenőmentes, de Auto is elérhető. A head-up display (szélvédőre vetített kijelző) éles és jól olvasható, a Meridian hangrendszer pedig kiváló hangzást nyújtott a tesztautóban.
A kijelző alatt találhatók a klímarendszer fizikai vezérlői – ez különbözik a Discovery Sporttól és a Range Rovertől, ahol mindent az érintőképernyőről kell irányítani. Itt viszont vannak klasszikus gombok és tekerőgombok, ami sokkal egyszerűbb és kényelmesebb. A hőmérsékletet például forgókapcsolóval lehet állítani, és ezek a kapcsolók nyomással vagy húzással más funkciókra is használhatók, például az ülésfűtés vezérlésére. Egyes érintésérzékeny gombok kicsit kevésbé egyértelműek, de még így is sokkal használhatóbb, mint néhány másik Land Rover modellnél.
Az érintőgombok alatt van egy vezeték nélküli telefontöltő, mellette két nagy pohártartó a középkonzolban. Az összkerékhajtási módokat egy forgótárcsával lehet kiválasztani, ami a váltó mögött kapott helyet, kézre esik és könnyű használni.
A vezetőülés elhelyezkedése magas, így jó rálátás nyílik az útra. A magas karosszéria miatt viszont a fejtér is bőséges. A 20 irányban állítható ülések nagyon kényelmesek voltak, és az elektromosan állítható kormányoszlop segítségével könnyű volt megtalálni az ideális vezetési pozíciót.