Kéthavonta érkezik a pluszjuttatás a nyugdíjasoknak!

2026. január: Éves inflációs nyugdíjemelés. A várt 2026-os infláció 3,6 százalék, ennyivel fogják a novemberben már megemelt nyugdíjakat emelni. Az átlagnyugdíj így 256 660 Ft-ra nő.
2026 február: 13. havi nyugdíj. Ebben a hónapban minden nyugdíjas dupla összegű juttatást kap.

VIA femina

Ez is érdekelhet:

Belső minőség: alapvetően kemény műanyagok, de egy kis textilbetét a műszerfalon javít az összhatáson. A dizájn funkcionális, de puritán.
Kormány: lapított, szinte téglalap alakú, Peugeot i-Cockpit-szerű. A „head-up display” valójában egy egyszerű, keskeny műszerpanel.
Alapmodellek infotainmentje: nincs központi kijelző, csak egy mobiltelefon-tartó, beépített vezetékekkel és hangszórókkal. A Citroën alkalmazása segítségével lehet használni a telefont, mint kezelőfelületet.

Plus és Max felszereltség: 10,25 colos érintőkijelző, egyszerű, jól használható felülettel. Fűtés- és szellőzésvezérléshez külön fizikai gombok maradtak.
Térkínálat: elöl és hátul is meglepően jó a helykínálat, még magasabb felnőttek számára is. A padlószint a hátsó ülés alatt elhelyezett akkumulátor ellenére sem túl magas.

Csomagtér: mély, de magas peremű, 310 literes kapacitás. A hátsó tér rendkívül egyszerű kialakítású, egyetlen kampóval és minimális tárolómegoldással – kifejezetten „alap” érzésű.
A Citroën C3 és e-C3:
Erősségei: komfortos rugózás, tágas utastér, kedvező árú elektromos hajtás, praktikus beltér, jól használható infotainment magasabb felszereltségnél.

Gyengéi: visszafogott menetteljesítmény, egyszerű anyaghasználat, gyenge zajszigetelés, a belépőszintnél lecsupaszított felszereltség. A UX nem tipikus Lexus módjára vezethető; feszes karosszériavezérléssel, lendületes hajtáslánccal és élvezhető menettulajdonságokkal rendelkezik. A kormányzás jól súlyozott és közvetlen, köszönhetően annak, hogy a kormányművet közvetlenül a vázhoz rögzítették, gumi perselyek nélkül, ami redukálja a rezgéseket és hajlításokat. Mindez a kategóriában ritka kormányozhatósági pontoságot eredményez. A hibrid modellekben használt CVT automata váltó – amely sokszor tönkreteszi az élményt – itt pozitívumként jelenik meg: a váltás a villanymotor és a benzines motor között sima és zökkenőmentes, a teljesítmény leadása lineáris. Az elektromos UX-ek egysebességes automata váltót kaptak; nincs váltás, csak egyenletesség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük