Szeptember 1.-től KÖTELEZŐ a bicikliseknek!

Sokan elfelejtik, hogy a KRESZ nem csak az autósokra vonatkozik! A kerékpárosokra ugyanúgy érvényes. A bringásnak is meg kell állnia a piros lámpánál, figyelnie kell az elsőbbségadásra, és ismernie kell a közlekedési táblák jelentését. Aki nem így tesz, az nemcsak saját magát, hanem másokat is veszélybe sodor.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

A belépő szintű modell nem kapott infotainment rendszert, viszont a legmagasabb felszereltségi szint, az Extreme, már egy 10 colos, tiszta képet adó és könnyen kezelhető érintőképernyős kijelzővel rendelkezik. Emellett minden változatban van egy 7 colos digitális műszeregység a kormány mögött, ami testre szabható, és megjelenít minden fontos információt a vezetéshez.

A csomagtartó mérete kifejezetten jónak mondható: 308 literes, ami csupán egyetlen literrel kevesebb, mint a jóval nagyobb Peugeot e-208-é. Az üléstámla egyben lehajtható (nem osztott), és így a csomagtér akár 1004 literre is bővíthető. Létezik egy külön változat is, a Spring Cargo, amely kisáruszállítóként funkcionál, és az Egyesült Királyság legolcsóbb „furgonjaként” hirdetik. Ez a modell akár 382 kg-nyi rakományt is képes elszállítani.

Fontos tudni, hogy a Spring csak négyüléses, nem öt, mint sok más kisautó. A karosszéria szélessége mindössze 1,58 méter – egy hüvelykujjal keskenyebb, mint a Kia Picanto –, így az utastér sem különösebben tágas. Viszont, ha valaki szereti a kisautókat, akkor értékelni fogja a Spring kompakt méreteit és fordulékonyságát. A fordulókör sugara mindössze 4,8 méter, ami különösen hasznos a városi manőverezésnél.

Dacia Spring egy egyszerű, praktikus, olcsón fenntartható elektromos kisautó, ami tökéletes megoldás lehet városi közlekedésre, rövid távú ingázásra vagy akár egyedüli autónak is, ha valaki nem közlekedik hosszú utakon nap mint nap.

A Dacia Spring belépő szintű változata egy meglehetősen gyenge, mindössze 44 lóerős elektromos motorral van felszerelve. Ezzel a teljesítménnyel az autó 0-ról 100 km/h sebességre nagyjából 19,1 másodperc alatt gyorsul fel – ami azt jelenti, hogy ez az egyik leglassabb új autó, amit ma a piacon meg lehet vásárolni. Egyelőre ezt a leggyengébb változatot még nem volt lehetőségünk kipróbálni, de a számok alapján már sejteni lehet, hogy városi használatra is inkább kompromisszumos megoldás lesz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük