Magyar Péter bement a székesfehérvári kórházba

„Megdöbbentő hogy ha van egy ilyen rendkívüli helyzet, hogyhogy nem tájékoztatnak megfelelően. Mai napig senki nem írta ki, hogy itt milyen baktériumot találtak” – mondta Magyar.

Forrás: MSN / FB

Ez is érdekelhet:

A Renault Clio negyedik generációja (Mk4) már a 2013-as tesztjeink során is elnyerte a tetszésünket azzal, hogy sikeresen ötvözte a kényelmes, lágy futású felfüggesztést az élvezetes és szórakoztató vezetési élménnyel. Ez a modell valahogy nagyon jól egyensúlyozott a komfort és a dinamika között – egy olyan kisautóról volt szó, ami nemcsak praktikus, de örömteli is volt vezetni. Azonban, amikor megérkezett az ötödik generáció (Mk5), egyértelműen érzékelhető volt a változás. A gyártó úgy döntött, hogy egy érettebb, komolyabb karaktert ad az autónak, ami egy kicsit a korábbi kényelmes rugózási élmény rovására ment.

Szerencsére a Renault idővel tovább finomította az új modell felfüggesztését, és sokat javítottak azon a problémán, hogy az autó túlzottan élesen reagált az úthibákra – különösen a kisebb kátyúk és éles peremek esetén volt ez zavaró. Mostanra azonban a futómű úgy lett hangolva, hogy ezek kevésbé zavaróak, és az autó általános viselkedése megmaradt kellemesnek a legtöbb útfelületen. A csillapítás tehát továbbra is kifinomult, és a másodlagos rugózási komfort, vagyis az apróbb útegyenetlenségek kezelése, még mindig elég jó szintet képvisel.

Mindezek ellenére az új Clio már nem tudja teljesen hozni azt a magas szintű úthibakezelési képességet, amit például a Volkswagen Polo nyújt – főleg a durvább útfelületeken érződik némi hátrány. Ennek ellenére, az autó még mindig kényelmesebb, mint sok más kisautó ebben a kategóriában, így akinek fontos a komfort, az továbbra is jól járhat vele.

A belső tér hangszigetelése meglepően jó, bár nem teljesen tökéletes. Az egyliteres motor például autópálya-tempónál is kellően halk ahhoz, hogy ne legyen zavaró vagy fárasztó hosszabb utak során. A szélzaj szintén jól kontrollált, és leginkább csak az útburkolat felől érkező gördülési zajok tudják néha elvonni a figyelmet – de ezek is ritkán és csak bizonyos típusú útfelületeken jellemzőek.

Egyébként mért adataink szerint, amikor 70 mérföldes (kb. 113 km/h) tempóval haladtunk az autópályán, az utastér zajszintje egy korábbi (frissítés előtti) Clio esetén 67 decibel volt. Összehasonlításképpen: a 2019-ben tesztelt, hasonló motorral szerelt Polo 66 decibelt produkált, míg a 2017-es Ford Fiesta 70 decibeles értéket hozott. Ez azt jelenti, hogy a Clio kellemesen csendes, és teljesen vállalható ezen a téren is – bár nem a kategória legjobbja, de közel van hozzá.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük